بابا محسنبابا محسن، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره
مامان زینبمامان زینب، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره
یکی شدنمونیکی شدنمون، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
آشیونه پرمهرمونآشیونه پرمهرمون، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره
مرد کوچولوی ما علی مرد کوچولوی ما علی ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره
ثبت خاطرات علی آقاثبت خاطرات علی آقا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

بهونه زندگی(علی)

👨‍👩‍👦زندگی زیباست وقتی ما سه تا کنار هم باشیم👨‍👩‍👦

از علی

1394/2/14 3:11
نویسنده : مامان علی آقا
711 بازدید
اشتراک گذاری

اول از همه شرمنده دوستای گلم بابت این مدته که همش از جیش و پی پی و دستشویی صحبت کردم.

دیگه از این به بعد انشااله کمتر در این موردا صحبت میکنم.اما خوب مجبور بودم  به نوشتنش

واما عکس برچسب های علی که قبلا گفتم بعد اتمام پروژه میزارم

دایی جون محمد زحمت برچسبا رو کشیده بودن.برچسب حیوانات و مشاغل که تعداد به ۴۰ تا رسید

اینم علی جووون درحال جیش کردنخندونک

نکته:فندک دستش خرابه

الان یه چند وقته علی میتونه یه مقداری با سه چرخش حرکت کنه

اینم یه مدل خواب دیگه از علیفرشته

این مدته تصمیم گرفته بودم علی بزارم مهد حتی بامهد هماهنگ کردم که بعد تعطیلات ببرمش که باز نبردمش

علت اینکه تصمیم گرفته بودم علی رو ببرم مهد:

۱)بچه های اطراف علی اکثرا دخترا و من اصلا دوست ندارم پسرم شخصیت دختروونه بگیره

۲)علی یاد نداره خودش با خودش بازی کنه فقط دوست داره بشینه کتاب بخونم براش نقاشی بکشم براش عمو پورنگ یا سی دی کارتاش رو ببینه.کلا اهل تحرک نیست میخواستم ببرمش مهد که از بچه ها بازی کردن یاد بگیره

و علت نبردنش به مهد

فقط به خاطر از پوشک گرفتنش بود آخه خیلی از اطرافیا شنیدم که بچه ها میرن مهد جیششون رو نمیکنن اونجا،ترسیدم ببرمش باعث شه پروژه از پوشک گرفتنش ناقص بمونه که نبردمش احتمالا اگه خدا بخواد یه ۲ ماه دیگه برای چند ماه میبرمش مهد.

برای همین یه مدته همش اسباب بازی های پسرونه میخرم براش که یکم خشن بشه.امروز(یک شنبه ۱۳ام) بهش میگفتم بیا با شمشیر عروسکات بکوشیم

میگفت:نه گناه دارن گریه میکنن

خلاصه با کلی ترفند به سمت عروسکاش تیر زدیم شمشیر زدیمشون و دزد و پلیس بازی کردیم شب هم ۳تایی داخل خونه فوتبال بازی کردیم

دوستای گلم اگه کسی تجربه ای در این زمینه داره خوشحال میشم بهم بگه

پسندها (9)

نظرات (11)

مامان راحله
15 اردیبهشت 94 17:52
سلام زینب جون .. نمیدونم والا پسر نداشتم بدونم باید چیکار کرد ببوسش
مامان علی آقا
پاسخ
سلام راحله جان ممنون از راهنماییت خیلی بدردم خورد خخخخ
مامانی
16 اردیبهشت 94 14:56
سلام دوست خوبم زیادسخت نگیر بعضی بچه هاتنهانمی تونند بازی کنند مخصوصا"تواین سن
مامان علی آقا
پاسخ
میترسم از وابستگی های بعدش اگه دختر بود ترس نداشتم اما چون پسر میترسم بعدا بزراش سخت باشه
فاطمه & فائزه
16 اردیبهشت 94 14:57
آفرین بر علی جون و مامان جونش ای جان به این گل پسر که انقد دلش مهربونه
مامان علی آقا
پاسخ
ممنون خانومای گل فدای خاله ها
هدیه
17 اردیبهشت 94 16:24
سلام زینب جان ممنونم از لطف و محبتت بهم نازنینم من خودمم در پستای قبلیم از اول زندگیم نوشتم منتها متاسفانه گرفتاریها و مشغله کاری و درسی بهم مجال نداد که ادامش بدم اما در اولین فرصت داستان زندگیمو می نویسم و به لطف الهی چاپش می کنم خوشحالم که از عکسام هم خوشتون اومده علی کوچولو رو از طرف من ببوسش
مامان علی آقا
پاسخ
انشااله به امید خدا هدیه جان آره خیلی قشنگ بودن چشم حتما
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
20 اردیبهشت 94 0:32
الهی فداش بشم . چه مامان خشنی . بهتر نیست اول محبت را بهش یاد بدین . نمی دونم ولی برای من خیلی شیرینه که پسرام با دلیل و بی دلیل همدیگه را می بوسن و از هم حمایت می کنن به نظر من توی این سن نباید احساست خیلی مردانه و خشن داشته باشن فقط کافیه بازیهای پسرانه داشته باشن. با عروسک بازی کردن به تخیل بچه ها کمک می کنه حتی الکی توی سبد و با قاشق غذا درست می کنن و تعارف من و داداشهاشون می کنن . چیزی که ما خیلی روش تأکید داریم عدم استفاده از وسایل دخترانه است مثلا استفاده از گلسرای من به شدت ممنوع هست و اگه از سرم بردارن و استفاده کنن می گیم اه اه چه زشت شدی. یا چادر سر کردن موقع نماز و هرچی چادر و روسری و شال هست را از دم دستشون جمع می کنم . اینکه گفته نه گناه دارن یعنی خیلی احساستش را تحریک و تغلیض کردین و این بدتر می کندش . بذارین بزرگتر بشه بعد این روح زلال را ... به نظر من لوسش نکنین . بهش بها بدین اما با هر بهانه و گریه و کار اشتباه بهش محبت نکین تا یاد بگیر محکم باشه و مرد باشه. ببخشید ولی نظر شخصیم هست نظر کسی که بین پسرا بزرگ شده و همیشه همبازیهاش پسر بودن و حتی خواهری نداشتم و می بینید که چه محکم بار آمدم.
مامان علی آقا
پاسخ
نظرت خوبه.ممنون از راهنماییتعلی به جاش خیلی هم خشنه مثلا اون روز با پسر عموش دعوا میگرف به شکل بازی اما اصلا گریه در کار نبود. الان جدیدا به این نتیجه رسیدم هم اشتباه از خودم بود که مثلا بچه تر که بود میگفتم عروسکت نزن یا بهش غذا بدیم گناه داره.احساس میکنم حرفای خودم داره تکرار میکنه خودم باعث این رفتاراش شدم.اما بیشتر راهنماییم کن آخه خودت شبیه علی بودی و بینه پسرا بزرگ شدی چیکار کنم برای علی ممنون مرضیه جان
شاپرک مامی
20 اردیبهشت 94 2:54
خوشحالم که موفق شدید برای ماهم دعا کنید رودی موفق بشیم بوسسسسسسسسسسسس
مامان علی آقا
پاسخ
انشااله دوسته گلم شماهم موفق بشید و البته راحت
مامان آنیسا
20 اردیبهشت 94 9:59
چه مشکل جالبی ؟ راست میگیا اکثر اطرافیان دختر دارن ؟ همون مهد براش بهترین راه حله ولی بذار کامل از پوشک بگیریش بعد اقدام کن
مامان علی آقا
پاسخ
آره انگار بعد علی همه دختر زا شدن[ آره حتما میبرمش شاید بذارم برای شهریور
مامان زهرا جون
21 اردیبهشت 94 9:43
عزیزم سلام.ببخشید امروز تازه رسیدم یه سر بیام اینجا.من نمیتون عکسای زهرا رو اپلوذ کنم حالم گرفته شده شما چطوری با نی نی وبلاگ عکس اپلود میکنین مال من خطا میده پرشین گیگم مشکل داره. افرین و هزاران تبریک به تلاشاتون واسه پوشک. این که علی اینطوریه واقعا مشکلیه من هیچ وقت بهش فکر نکرده بودم.خدا حفظش کنه
مامان علی آقا
پاسخ
ممنون عزیزم که اومدی.آره خدا رو شکر الان دیگه میگه جیشش رو ممنون همچنین زهرا جووون برای شما. بابت آپلود عکس هم الان میام خصوصی میگم بهت
مامان الی...
21 اردیبهشت 94 15:39
سلام عزیزم. از من می شنوی اصلا نگران نباش. پسر منم قرو قاطیه. گاهی وقتا روسری های منو جمع می کنه و میگه مامانی منو شبیه عروس خانوما درست کن بعضی وقتا هم با همون روسری ها میگه منو آقا پلیسه کن یا دزدان دریایی یا مثلا سرباز جنگجو، پادشاه، سیندرلا، آدم آهنی و ... . به نظر من بچه ها دوست دارن تو بازی هاشون شبیه همه کس بشن و همه نقش ها رو تجربه کنن حالا اون بازی، دزد و پلیس باشه یا خاله بازی. اتفاقا داداش منم همینجوری بود. دوران کودکیش رو خوب یادمه. الان که هزار ماشاالله واسه خودش مردی شده و سال دوم دانشگاهه. ذره ای هم رفتار دخترونه نداره، اتفاقا خیلی مردونه و باوقاره.
مامان علی آقا
پاسخ
ممنون الی جان اینا رو که میشنوم یکم از نگرانیم کم میشه.ممنون عزیزم لطف کردی
مامان راحله
21 اردیبهشت 94 19:43
_______¶¶¶_0¶___¶0 ________¶¶¶¶¶00¶¶¶¶ _________¶¶¶¶¶¶¶¶¶0 ________¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _______¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _______¶¶¶00¶¶¶¶ _______0¶¶¶___¶¶¶ _______0¶¶¶0__________________________00 ________¶¶¶¶0_________________________¶¶¶ ________0¶¶¶¶_________________________¶¶¶ _________¶¶¶¶¶¶______________________0¶¶¶ __________¶¶¶¶¶¶0________________¶¶¶¶¶¶¶ __________¶¶¶¶¶¶¶¶0___________0¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶______0¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶0 ____________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ______________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _______________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__0¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶0 ________________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ______________0¶¶¶¶¶¶¶¶¶0______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _________0¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__________0¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ______¶¶¶¶¶¶¶0__0¶¶¶0___________¶¶¶¶¶¶¶¶ ____¶¶¶¶¶________¶¶¶¶____________¶¶¶¶¶¶¶ ___¶¶0___________0¶¶¶____________¶¶¶00¶¶0 ___¶¶_____________¶¶¶_____________¶¶¶_0¶¶ ___¶¶0____________0¶¶______________¶¶0_¶¶ ___0¶0_____________¶¶0______________¶¶__¶¶ ____¶¶_____________¶¶¶______________0¶¶__¶¶ ____¶¶¶____________0¶¶_______________¶¶¶_¶¶¶ _____¶¶_____________¶¶_______________0¶¶__¶¶ ____________________0¶________________¶¶__¶¶ _____________________¶0______________0¶___¶0 _____________________¶0______________0¶___¶0 _____________________¶¶_____________0¶____¶ _____________________¶¶0____________¶¶___¶¶ _____________________0¶____________0¶0__¶¶
مامان زهرا جون
22 اردیبهشت 94 14:57
مرسی گلم ولی نظرتون رو ندیدم .بازم ممنون عزیزم لطف میکنین
مامان علی آقا
پاسخ
پس الان میام