بابا محسنبابا محسن، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره
مامان زینبمامان زینب، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره
یکی شدنمونیکی شدنمون، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه سن داره
آشیونه پرمهرمونآشیونه پرمهرمون، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره
مرد کوچولوی ما علی مرد کوچولوی ما علی ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
ثبت خاطرات علی آقاثبت خاطرات علی آقا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

بهونه زندگی(علی)

👨‍👩‍👦زندگی زیباست وقتی ما سه تا کنار هم باشیم👨‍👩‍👦

مسواک و خمیر دندان

1394/2/8 2:02
نویسنده : مامان علی آقا
694 بازدید
اشتراک گذاری

این عکس دومین مسواک و اولین خمیر دندونه علی جووونه

علی از وقتی که قطره آهن شروع کردم براش مسواک میزنم.اوایل مسواک انگشتی بعدشم مسواک معمولی که تا همین چند وقت پیش بایه مقدار نمکی که روی مسواک میزدم مسواک میکردم براش

اماجمعه۴/اردیبهشت غروبی رفتیم خرید که اولین خمیر دندونم خریدم برای جیگر پسر.البته وقتی مسواک میکنم براش هرچی میگم بریز بیرون نمیتونه.چطوری بهش یاد بدم؟

بهش میگم تف کن اول قورت میدش بعد میگه تفتعجبخندونک

پسندها (2)

نظرات (4)

فاطمه & فائزه
8 اردیبهشت 94 9:00
یاد میگیره کم کم عجله نداشته باشین
مامان علی آقا
پاسخ
آره همچی کم کم اما میگم خمیر دندون خوردنش مشکل ندلشته باشه
مامان الی...
8 اردیبهشت 94 10:34
بازم سلام. پیشنهاد من اینه که یه خمیر دندون خوراکی براش بگیری تا وقتی آب دهنشو قورت داد، جای نگرانی نباشه. وبلاگتون خیلی قشنگه. خیلی بامزه همه چی رو نوشتید.
مامان علی آقا
پاسخ
سلام به روی ماهت آره خمیردندونش خوراکی اما نمیدونم همونم خوردنش مشکل داره یا نه
مامان راحله
8 اردیبهشت 94 12:36
زینب جون خیلی خوبه که براش مسواک میزنی ... بهارم با مسواک مشکلی نداره ..ولی من خودم گاهی یادم میره و یا تنبلی میکنم ولی تا وقتی حس میکنید بچه خمیر دندان رو قورت میده نباید براش خمیر دندان بزنید ... دکتر هم به من گفت 3 سالگیش بیار خودم براش فلوراید میکنم .
مامان علی آقا
پاسخ
آره عزیزم علی هم مشکلی نداره.دارم سعی میکنم یاد بدم بهش.البته سخته
˙·٠•●♥مامان و بابای علی♥●•٠·˙
11 اردیبهشت 94 11:26
سلام عزیزم علی من الانم قورت میده مشکلی نیست فلوراید ندارن خمیر دندونای بچه ها یاد میگیره خودش حساس نشو
مامان علی آقا
پاسخ
خدا رو شکر خیالم راحت کردی.ممنون عزیزم