بابا محسنبابا محسن، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره
مامان زینبمامان زینب، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره
یکی شدنمونیکی شدنمون، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
آشیونه پرمهرمونآشیونه پرمهرمون، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره
مرد کوچولوی ما علی مرد کوچولوی ما علی ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره
ثبت خاطرات علی آقاثبت خاطرات علی آقا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

بهونه زندگی(علی)

👨‍👩‍👦زندگی زیباست وقتی ما سه تا کنار هم باشیم👨‍👩‍👦

دومین مامان

1394/1/28 2:23
نویسنده : مامان علی آقا
824 بازدید
اشتراک گذاری

خدارو شکر .خدا رو هزار بار شکردوست گلم منتظر عزیز ماما ن شد انشااله دوستای دیگه هم به زودی مامان شن

الان این خبر دیدم دلم نیومد صبر کنم  تا با لپ تاپ بیام این خبر بذارم

فقط الان باگوشی اومدم بگم خدایا شکرت

Montazerعزیز نویسنده وبلاگ یک جرعه انتظار

الان ساعت2و36دقیقه بامداد جمعه28فروردین1394

http://niniweblog.com/images/smilies/baby/baby%20(16).gif          

پسندها (8)

نظرات (6)

مامان علی
28 فروردین 94 8:25
خدا رو شکر انشاالله تمام منتظرهای مامان شدن این خبر خوب رو بشنون
مامان علی آقا
پاسخ
آره واقعا.انشااله به امید خدا امسال سال پر نی نی باشه
مامان راحله
28 فروردین 94 12:50
خدا رو شکر
مامان علی آقا
پاسخ
آره واقعا خدا رو شکر من که حسابی خوشحال شدم
montazer
28 فروردین 94 20:42
سلام زینب جان الهی من فدات شم خانومی خیلی مهربووووونی عزیزم ممنووووونم ازت زینب جان الهی هرچی تو دلته بهش برسی گلم خیلی خووووشحااااالم کردی . دوستت دارم خانومی .
مامان علی آقا
پاسخ
سلام رقیه جان خیلی برات خوشحالم.فقط دعا کن برای دوستای دیگه.که این حس زیبا رو تجربه کنن. وقتی پست بارداریت خوندم اشکام اومد
مامان مرجان
29 فروردین 94 12:32
خدا روشکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر عزیزم خیلی خیلی خوشحال شدم
مامان علی آقا
پاسخ
آره واقعا که خدارو شکر انشااله برای همه ی دوستان
فاطمه & فائزه
29 فروردین 94 20:30
ای جان چ خوب خدا مامان نی نی و نی نی رو حفظشون کنه
مامان علی آقا
پاسخ
آمین بهتری دعاست برای دوست گلم
مامانی
30 فروردین 94 11:37
خداروشکر خیلی خبرخوبی بود
مامان علی آقا
پاسخ
آره واقعا انشااله امسال زیاد از این خبرا بشنویم