بابا محسنبابا محسن، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره
مامان زینبمامان زینب، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره
یکی شدنمونیکی شدنمون، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
آشیونه پرمهرمونآشیونه پرمهرمون، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره
مرد کوچولوی ما علی مرد کوچولوی ما علی ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره
ثبت خاطرات علی آقاثبت خاطرات علی آقا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

بهونه زندگی(علی)

👨‍👩‍👦زندگی زیباست وقتی ما سه تا کنار هم باشیم👨‍👩‍👦

از علی

1394/1/24 16:07
نویسنده : مامان علی آقا
411 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز میخواستم تخمه مرغ بشکنم علی گفت بده من بشکنم اینقدر محکم کوبید که تخم مرغ همش ریخت رو زمین من گفتم:علی

بعد علی گفت:چی شد؟

گفتم:محکم شکستی دیگه مامان جان

بعد لباسش در آوردم گفتم برو لباس باب اسفنجیت بیار تنت کنم رفت آورد بعد من سرش کردم گفتم دستات خودت بذار اول گفت:من بلد نیستم

منم گفتم:چرا بلدی

بعد یه دستش رو گذاشتی.اینقدر ذوق کرد بالبخند میگه:بلدم دیدی بلدم؟

منم گفتم:بله بلدی

بعد اون یکی دستش کمکش کردم یکم

باباش که اومد میگه:من تخمه مرغ شکستم منتهی محکم شکستمفرشته(منتهی رو از کجا یاد گرفتی؟)

این عکسم مال امروزه۲۴ ام صندلیش گذاشته رفته رو میز تلویزیون لامپ آشپزخونه روشن کنه.میتونه بره بالا اما پایین نمیتونه بیاد.باید بغلش کنمخندونک

پسندها (7)

نظرات (9)

فاطمه & فائزه
24 فروردین 94 16:36
ای جان علی جون بلد لباسشو بپوشه چی فک کردی مامان جون پسری زرنگه
مامان علی آقا
پاسخ
آره پسرم زرنگهزوده اما خوبه کم کم یاد بگیره.
مامان مینا و باباسعید
24 فروردین 94 16:37
سلام دوستای گلم لطفا به لینک زیر مراجعه فرمایی و به نازنین زهرای من رای بدید لطفا.ممنون http://www.niniaxs.ir/index.php/6ta1/2560-2015-04-11-13-25-13
مامان علی آقا
پاسخ
سلام خانومی اومدم و البته رای هم دادم.انشااله که نازنین زهرا جان برنده شن
هدیه
25 فروردین 94 15:19
ممنونم خداوند اموات شما رو بیامرزهخیلی خیلی ممنونم از دعای خیرتون
مامان علی آقا
پاسخ
ممنون هدیه جان.خوشحالم دوسته گلی مثل شما پیدا کردم
مامان محمد طاها
25 فروردین 94 19:44
قربون شیرین زبونیهای علی کوچولو
مامان علی آقا
پاسخ
ممنون خاله جوووووون
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
26 فروردین 94 19:54
فدای شیرینیهاش. چقدر بالا رفتن بچه ها خطرناکه من می ترسم اما نمیشه جلوی رشد و پیشرفت را گرفت.
مامان علی آقا
پاسخ
سلام عزیز.آره واقعا.اما چکار میشه کرد.همه کارم بگیم نکنن
ĸoѕαr
27 فروردین 94 15:26
خاله خوشحال میشم بهم سربزنید...
مامان علی آقا
پاسخ
چشم حتما همین الان
مامان زهرا جون
28 فروردین 94 0:51
عزیزززززم آفرین علی آقا بزرگ شده
مامان علی آقا
پاسخ
ممنون خاله
مامان علی
28 فروردین 94 8:26
ای جووونم با این حرف زدنش منتهی وای ماشاالله چقدر وروجکی
مامان علی آقا
پاسخ
آره خاله مرسی عزیزم
montazer
28 فروردین 94 20:44
ای جووونم چه کلماتی استفاده میکنه منتهی کلی خندیدم خدا حفظش کنه زینب جان .
مامان علی آقا
پاسخ
سلام گلم. فدایه تو خودا نی نی داخل دل تو رو هم برات حفظ کنه