بابا محسنبابا محسن، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
مامان زینبمامان زینب، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
یکی شدنمونیکی شدنمون، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
آشیونه پرمهرمونآشیونه پرمهرمون، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره
مرد کوچولوی ما علی مرد کوچولوی ما علی ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره
ثبت خاطرات علی آقاثبت خاطرات علی آقا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

بهونه زندگی(علی)

👨‍👩‍👦زندگی زیباست وقتی ما سه تا کنار هم باشیم👨‍👩‍👦

سیبیل علی

1393/12/16 15:49
نویسنده : مامان علی آقا
656 بازدید
اشتراک گذاری

چهار شنبه ۱۳ اسفند علی که از خواب بیدار شد دیدم پوست لبش بلند شده بعد به علی گفتم بیاد جلو که ببینم اومد جلو دیدم بله پوسته لبشه.بعد علی میگه:نکنی شا سیبیلمهسوالتعجبخندونکتعجبسوال

اینم عکس سیبیل علیخندونک


 

پسندها (10)

نظرات (7)

مامان راحله
16 اسفند 93 16:22
آخی چقدر زود مرد شدی عزیزم بهار همش این پوستا رو میکَنه
مامان علی آقا
پاسخ
دیگه۲سالم شده حسابی بزرگ و مرد شدم بهار به مامان من رفته
مامان محمد طاها
17 اسفند 93 0:25
قربون اون سیبیلات که هنوز در نیومده
مامان علی آقا
پاسخ
مسی خاله
مامان بردیا اریایی
17 اسفند 93 1:08
خااااااااااااااله فدااااااااااااات با اون سبیل هات
مامان علی آقا
پاسخ
خدا نکنه یدونه بیشتر که خاله پریسا ندارم که
مامان آنیسا
17 اسفند 93 9:02
چه بامزه .... عزیزم خب گل پسرمون دوست داره زود بزرگ بشه و سبیل دار بشه
مامان علی آقا
پاسخ
آره ما رو کشته با سیبیلاش همش میگه من سیبیل دارم تو هم داری
مامانی
17 اسفند 93 19:07
علی جووون زوده هنوز سبیل دربیاری
مامان علی آقا
پاسخ
خاله جوووون دیگه در آوردم
مامان آینده
17 اسفند 93 23:42
ای جاااااااااااااااااااااااااااااااااانم قلب منی خوشگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگل مامانیش ........... من خیلی علی جون رو میدوستم من یه نی نی این جوری میخوام مامانی .. اسپند یادت نره
مامان علی آقا
پاسخ
وای که کلی کشیدیم. انشااله خدا جون یه خیلی نی نی بهت بده چشم حتما
فاطمه & فائزه
18 اسفند 93 8:03
اووووخی سبیلت کو علی؟
مامان علی آقا
پاسخ
کلی سیبیل دارو ندیدید؟دوباره عکسم نگاکنید میبینید