بابا محسنبابا محسن، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
مامان زینبمامان زینب، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره
یکی شدنمونیکی شدنمون، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره
آشیونه پرمهرمونآشیونه پرمهرمون، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره
مرد کوچولوی ما علی مرد کوچولوی ما علی ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره
ثبت خاطرات علی آقاثبت خاطرات علی آقا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

بهونه زندگی(علی)

👨‍👩‍👦زندگی زیباست وقتی ما سه تا کنار هم باشیم👨‍👩‍👦

این مدت که نبودم

1393/12/16 15:34
نویسنده : مامان علی آقا
448 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی

               این مدت که نبودم درگیر بیماری بودم

                                                   بیماری علی،همسرم و خودم

از ۳شنبه ۵ام اسفند که علی رو بردم دکتر همسرم هم مریض شد منتهی فقط یه کوچولو گلوش اذیتش میکرد که به نظر چیز مهمی نمیومد و همسرم هم شروع به خوردن دارو کرده بود.تا یک شنبه ساعتای۴،۵ صبح لرز کرد ولی چون من درگیر بیماری علی بودم منو بیدار نکرد و صبحم رفت سرکار.غروب که اومد خونه دیگه حالش بد شده بود حتی نتونست ناهار بخوره،فقط یه کم خوابید و بعدش بیدار شد و رفت کلینیک موسی بن جعفر دکتر.دکتر هم گفت ویروسیه و آمپول داد.محسن هم آمپول ها رو زد و اومد خونه ولی انگار آمپول ها اثری نداشت.محسن هم تب کرد و هم لرز.پیشانیش و پاهاش داغ ولی بدنش لرز داشت پتو براش پهن کردم کنار بخواری دراز کشید.خیلی شب بدی بود.محسن که همیشه گرمایی کنار بخاری با کلی لباس زیر پتو.از ساعت۷ شب تا ۱۲ شب کلا زیر پتو بود.بعد یکم بهتر بود اما همچنان تب داشت.تا۴،۵صبح.فردا صبح گلوی خودم هم درد گرفت علی هم سرفهاش بیشتر شد برای همین ۳تایی رفتیم کلینیک امام خمینی تامین اجتماعی.پیش دکتر رحیمی دکتر خوبی هستند.به همسرم گفت که آمپول برای این ویروس اثری نداره و فقط خودت رو اذیت کردی.به منم گفتند که هنوز زوده و هیچ علایمی نداری.و داروهای علی رو هم عوض کردند.

ماهم رفتیم خونه و۳تایی خوابیدیم وقتی بیدار شدیم من تازه لرز کردم اولش زیاد نبود اما بعدش دیگه افتادم ،از ۷ تا ۱۲ شب هم تب داشتم هم لرز اما تا ساعت ۱۲ شب خوب شدم و تونستم از جام پاشم.

واما فردا صبح علی تب کرد علی رو۱۰ روزی میشد بخاطر سرماخوردگیش حموم نبرده بودم،وقتی هم که خواستم شربت پروفن بدم بهش همکاری نکرد و من مجبور شدم به زور بهش بدم.که یه مقدار ریخت روی موهاش با دستمال تمیز کردم اما بازم مونده بود برای همین وقتی از خواب بیدار شد دیدم که دیگه تب نداره بردمش حموم ،به قول مامانم کثیفی خودش بیشتر باعث مریضی و بی حالی آدم میشه.ظهر که خوابید دوباره یکم تب کرد.محسن هم دو شنبه نرفت سرکار و استراحت کرد.۳ شنبه رفت اما حالش همچنان بد بود۴شنبه رفت اما تا ساعت۱۲ ظهر اومد خونه و ۵ شنبه هم مرخصی گرفت.خدا رو شکر بهتر شد.اما امروز علی دوباره تب کرد.ساعتای۵،۶ صبح همسرم هم گفت صبح ببرش دکتر.از ساعت ۸صبح زنگ زدم مطب دکتر شیروانی(بهترین دکتر گرگان،که حتی از شهرهای اطراف هم بیمار داره)تا ساعت۱۱ همش اشغال بود یه ۲ باری بوق خورد که جواب نداد.(روال نوبت دهیش این جوری که وقتی نوبتاش تموم شه سیم تلفن میکشن و دیگه جواب نمیدن)حالا قرار غروب باشوهرم حضورا بریم که انشااله قبولش کنه و دکتر ببینش.علی ما از همون اول فقط پیش دکتر شیروانی میرفت خوب میشد.پیش دکترای دیگه خوب نمیشد.

                    محبت برای علی دعا کنید که زودتر خوب شهمحبت

 

اینم عکس ۳شنبه که علی تب کرد


 

پسندها (6)

نظرات (6)

مامان محمد طاها
17 اسفند 93 0:24
الهی قربون علی کوچولو برم که مریض شده ، علی جون ما خیلی دعاگوت هستیم انشالله هر چه زودتر خوب بشی
مامان علی آقا
پاسخ
ممنون خاله جوووون خیلی لطف داری.انشااله که همه مریضا خوب شن
مامان بردیا اریایی
17 اسفند 93 1:07
ای جووووووووونم ایشالله که همتون خیلی زود خوب میشه این ویروس رو همه گرفتن تقریبأ و فقط هم با تب همراهه
مامان علی آقا
پاسخ
انشااله.آره خیلی بده کی تموم شه
مامانی
17 اسفند 93 19:09
خیلی ناراحت شدم علی جووون واینجوری دیدم خیلی مواظبش باشید خاله جووون باافتخارلینک شدید
مامان علی آقا
پاسخ
چشم حتما مراقبش هستیم.همچنین شما گلم
مامان آینده
17 اسفند 93 23:43
خدایا علی جون زودتر خوب بشه من نمیتونم اونو اینجوری ببینم
مامان علی آقا
پاسخ
ممنون خاله ی مهربوووووووووووووووووووووووون.خیلی دوست داریم. راستی خاله جووووون الان خیلی بهترم
فاطمه & فائزه
18 اسفند 93 8:06
ای وای علی جون تب داره خوب میشی علی جونویروووووسی این
مامان علی آقا
پاسخ
آره تب داشت اما الان خیلی بهتره فقط سرفه هاش مونده
مامان علی کوچولو
20 اسفند 93 23:20
الهی بمیرم برات علی جون علی منم تب داشت ولی خداروشکر از دیروز دیگه نداره ماله اونم ویروسی بود ما دوتاییمون مریض بودیم انشاالله علی هامون خوب میشن تب خیلی سخته بووووووووووووس برا علی خوشگل
مامان علی آقا
پاسخ
سلام گلم آره واقعا سخته ممنون که اومدی به وبلاگ علی ماهم میایم به وبلاگ علی لینک شدید با افتخار