بابا محسنبابا محسن، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
مامان زینبمامان زینب، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره
یکی شدنمونیکی شدنمون، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره
آشیونه پرمهرمونآشیونه پرمهرمون، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
مرد کوچولوی ما علی مرد کوچولوی ما علی ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره
ثبت خاطرات علی آقاثبت خاطرات علی آقا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

بهونه زندگی(علی)

👨‍👩‍👦زندگی زیباست وقتی ما سه تا کنار هم باشیم👨‍👩‍👦

ای علی!!!!(قسمت۱)

1393/11/13 13:10
نویسنده : مامان علی آقا
627 بازدید
اشتراک گذاری

یه خاطره از چند وقت پیش

 حدود یکی دو هفته پیش میخواستیم بریم بیرون لباسای علی رو دادم به همسرم که آماده شده بود تن علی کنه و خودم هم رفتم داخل اتاق تا آماده شم.از اونجایی که همسرم محسن عادت داره چایش رو با شکلات میخوره داخل جیباش همیشه شکلات پیدا میشه علی هم این موضوع رو میدونه .

وقتی همسرم میخواست لباسای علی رو تنش کنه دستش رو گذاشت روی جیب پیراهن باباش و

گفت صدای چی بود؟

باباشم که میدونست علی میدونه که صدایه چیه گفت:تو بگو صدایه چیه؟

علی گفت:صدایه شللابه(صدایه شکلاته)

باباش گفت:آره بعد از جیبش در آورد که بده علی بخوره بعد آروم به علی گفت:هیسسسسسسسسس مامانی متوجه نشه

(منم همی حرفاشون رو شنیده بودم)وقتی همسرم داشت شکلات رو باز میکرد منم بلند گفتم علی صدای چیه؟(منتظر بودم بگه صدایه شکلاته یا اینکه هیچی نگه)ولی

گفت:صدایه کامیونه

فکر کن

پسندها (5)

نظرات (4)

مامان راحله
13 بهمن 93 16:59
ای شیطون
مامان امیر عباس
13 بهمن 93 23:59
علی ناز شیرین زبون عاشقتم
مامان علی آقا
پاسخ
وای خاله جون خجالتم دادی
montazer
14 بهمن 93 11:03
کامیون
مامان علی آقا
پاسخ
این علیه اینم من
مامان بردیا اریایی
14 بهمن 93 14:56
لابد کامیون بوده شما اشتباه متوجه شدین فدااااااااااات علی جووووووووووون
مامان علی آقا
پاسخ
لابد خدا نکنه خاله جونم