بابا محسنبابا محسن، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره
مامان زینبمامان زینب، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره
یکی شدنمونیکی شدنمون، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
آشیونه پرمهرمونآشیونه پرمهرمون، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره
مرد کوچولوی ما علی مرد کوچولوی ما علی ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره
ثبت خاطرات علی آقاثبت خاطرات علی آقا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

بهونه زندگی(علی)

👨‍👩‍👦زندگی زیباست وقتی ما سه تا کنار هم باشیم👨‍👩‍👦

تنبیه کردن علی!!!

1393/10/7 2:37
نویسنده : مامان علی آقا
421 بازدید
اشتراک گذاری

نمیدونم که این پسر ناز چرا جدیدا گاز میگیره؟؟عصبانی

یه مدت مو میکشید تنبیه کردیمش که دیگه نذاشتیم جلو موتور بشینه خوب شد البته این تنبیه به درد تابستون میخورد.الان چند وقته که همش گاز میکنه.که بدترینش دیشب بود که شونه سلما دختر دوست همسرم رو گاز گرفت هرکار کردیم جداش کنیم نشد که نشد من و مامان بابای سلما ۳ نفری میکشیدیمش که آخر جدا شد منم از خجالت زیاد دیگه نتونستم بشینم و فقط علی رو گرفتم از خونه زدم بیرون و سیلی زدمش از بس که عصبی بودم برای کنترل خودم گریه کردم.اومدیم خونه.با همسرم محسن تصمیم گرفتیم تنبیهش کنیم .قرار شد که علی رو یه مدت از خونه بیرون نبریم و کسی هم نیاد خونمون تا حسابی دل تنگ شه بعد این مدته هم بهش بفهمونیم که تا وقتی گاز بکنه از بیرون خبری نیست.

 خیلی سخت شده برام آخه دارم از شیر هم میگیرمش این مدته همش بیرون بودیم که حواسش پرت شه اما از این به بعد نمیدونم چکار کنم.

دعا کنید زودتر متوجه بشه که کار زشت نکنهغمگین

پسندها (5)

نظرات (4)

مامان 3جوجه طلایی
7 دی 93 3:14
الهیییییییی. من با این دو معضل خیلی وقته کلنجار می رم. بهش مرتب بگین دندون بده البته بچه های من بی دلیل گاز نمی گیرن از خودشون دفاع می کنن و از نوزادیشون مو می کشیدن که الآن کمی کمتر شده. ولی تنبیهتون باید به اندازه نی نی باشه . اینقدر خشن نباشین کمی صبورتر . این روزها می گذره شاید داره لجبازی می کنه هر چی باشه بچه هست و بهانه شیر داره دیگه شاید فکر می کنه شیر ندادن یه تنبیه هست . مهربونتر باشین تا مهربونی را یاد بگیره . مثل مامان بزرگها شدم پر حرف و همش نصیحت اما جدا می گم صبور و مهربون باشین تا بچه آرامش داشته باشه و درماندگیتون را نشون ندین تا بچه از این رفتار برای کنترل شما استفاده نکنه
مامان علی آقا
پاسخ
سلام عزیزم.ممنون از راهنماییت آره خودمم گفتم فقط چند روز که دلش تنگ شه همین.تو که خیلی صبوری خدا شناختت که بهت۳ قلو داد.میتونم بپرسم چند سالته؟
مامانی
7 دی 93 6:28
سلام عزیزم خیلی وحشتناکه اگه این رفتاربه شکل عادت بشه ولی به احتمال زیاداثرات ازشیرگرفتن هم باشه آخه تواین مقطع زمانی بچه هاخیلی عصبی میشن سعی کن خودت وهمسرت بهش محبت کنی بچه من هم تازه ازشیرگرفتمش اولش خیلی عصبی شده بودولی خداراشکرالان بهترشده
مامان علی آقا
پاسخ
سلام خانومی آره این از شیر گرفتن بچه خیلی سخته این که عصبی میشن واقعا بده.ممنون که بهمون سر زدی
مامان آینده
7 دی 93 14:22
سلام عزیزم با افتخار لینکت کردم
مامان علی آقا
پاسخ
همچنین
مامان 3جوجه طلایی
7 دی 93 18:57
گفتن که 18 سال و چند ماه بذار دقیق بگم . اوووووووووووم 18 سال و 125 ماه.
مامان علی آقا
پاسخ
پس از من هم کوچک تری باز من ۲۲ سالم پر شده