بابا محسنبابا محسن، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره
مامان زینبمامان زینب، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره
یکی شدنمونیکی شدنمون، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
آشیونه پرمهرمونآشیونه پرمهرمون، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره
مرد کوچولوی ما علی مرد کوچولوی ما علی ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره
ثبت خاطرات علی آقاثبت خاطرات علی آقا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

بهونه زندگی(علی)

👨‍👩‍👦زندگی زیباست وقتی ما سه تا کنار هم باشیم👨‍👩‍👦

خدایا شکرت.دایی جون ممنون

1393/10/5 2:20
نویسنده : مامان علی آقا
397 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی مبارک باشه دیشب به پیشنهاد زن دایی جون قرار شد امشب که برای تولد خاله فاطمه و حاج بابا میریم خونه خاله محدثه لپ تاپ رو هم ببریم که دایی جون یه تلاش دیگه کنه ببینه میشه حافظه لپ تاپ رو برگردوند یانه که خدا رو شکر شد من و بابایی حسابی خوشحال شدیم بابایی جلوی خودش رو گرفت اما من نتونستم و اشکم در اومد.ممنون خدا جون.دایی عزیز خیلی لطف کردیقلبماچتشویق

پسندها (5)

نظرات (4)

دایی جونی
7 دی 93 0:33
علی جون خودم میشم رییس ستادت روم حساب کن اسیدی رای برات جمع میکنم هوارتا
مامان علی آقا
پاسخ
ممنون دایی جون کار فتوشاپ از زن دایی رای از دایی
دایی جونی
7 دی 93 0:34
قابل علی آقا رو نداشت این کوچیک ترین کاری بود که از دستم بر میامد
مامان علی آقا
پاسخ
فدات که این قدر بزرگواری انشاا... خودش بزرگ شه جبران کنه
مامان 3جوجه طلایی
7 دی 93 1:41
خیلی خوشحال شدم. راستی گلم من قبلا از سیم کارتم به بچه ها رأی دادم و متأسفانه رأی دیگه ای از من محاسبه نمی شه . کاش زودتر شرکت می کردین
مامان علی آقا
پاسخ
فدات عزیزم ممنون .من خودمم برای ۳قلوها رای دادم
مریم
16 دی 93 13:37
این متنو الان دیدم چقدر خوشحال شدم . گفته بودی عکساش پاک شده ناراحت شدم. خداروشکر. سعی کنین چند جا ذخیرشون کنید. مثلا یه فلش یا هارد دیگه
مامان علی آقا
پاسخ
ممنونم خانومی آره همین کارو کردیم از ترس دفعه ی قبل