بابا محسنبابا محسن، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره
مامان زینبمامان زینب، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره
یکی شدنمونیکی شدنمون، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
آشیونه پرمهرمونآشیونه پرمهرمون، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره
مرد کوچولوی ما علی مرد کوچولوی ما علی ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره
ثبت خاطرات علی آقاثبت خاطرات علی آقا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

بهونه زندگی(علی)

👨‍👩‍👦زندگی زیباست وقتی ما سه تا کنار هم باشیم👨‍👩‍👦

بازی های علی

1393/10/7 18:24
نویسنده : مامان علی آقا
636 بازدید
اشتراک گذاری

علی خیلی کتاب دوست داره

کارتاش هم همشو یاد داره

اینم تابش که وسط خونه

خلاصه اینجا شده شهربازیقه قهه

پسندها (9)

نظرات (12)

مامان 3جوجه طلایی
7 دی 93 18:55
الهییییییییییی فداشم . این پسر ناز رو. بابای بچه های من که نذاشت وسط اتاق خودشون هم تاب وصل کنیم خوش به حال علی جون. شما از چه سنی کارتها را باهاش کار کردین و چقدر زمان برد؟
مامان علی آقا
پاسخ
ممنون عزیزم.حق داره بنده خدا شما اگه تاب وصل کنید همیشه دعوا دارین.دقیق یادم نیست اما من کارتاش همه رو چسب زدم که یه وقت پارشون نکنه بعد میدادم دستش و بیشتر سی دیش رو میذاشتم براش هم بازی خودش رو میکرد هم سی دی روشن بود بعد بزرگتر که شد ازش میپرسیدم نشون میداد.تا بعد که حرف افتاد و الان اسمشون رو میگه.حدودا ۵ یا۶ ماه.اما از شکل میشناسه نه نوشته ها تازه قصد دارم که نوشته ها رو باهاش کار کنم.نمی خوام بهش سخت بگیرم دوست ندارم اجباری بشه
پرستو
7 دی 93 23:30
سلام عزیزم ماشاالله به علی کوچولو ، خدا برات حفظش کنه، مرسی که به من سرزدی. التماس دعا
مامان علی آقا
پاسخ
سلام عزیزم ممنون.خواهش میکنم توهم بهمون سر بزن
مریم
8 دی 93 15:10
سلام منم لینکت کردم عزیزم
مامان علی آقا
پاسخ
فدات خانومی
زهرا
8 دی 93 22:31
مرسی دوستم که بهم سر زدی به پسر نازتم رای دادم
مامان علی آقا
پاسخ
ممنون گلم.توهم بهمون سربزن
مریم
10 دی 93 11:46
عزیزم دل و دماغ ندارم. میخوام تا مشخص شدن جنسیتش چیزی ننویسم آخه میترسم دختر نباشه و بعد داغون بشم. من کلا روحیه حساسی دارم ولی انشاالله اواسط هفته آینده با خبرای خوب برمیگردم و هر روز آپ میکنم
مامان علی آقا
پاسخ
فدات انشاا... که به حق فاطمه زهرا دختر باشه جونم
مامان وبابا
10 دی 93 16:00
باافتخارلینک شدید
مامان علی آقا
پاسخ
همچنین عزیزم
زهرا
12 دی 93 0:10
لینک کنم عزیزم منم با افتخار لینکت میکنم
مامان علی آقا
پاسخ
همچنین خانومی
مامان آینده
12 دی 93 18:50
سلام عزیزم خوبی ؟ ماشاالله به علی جون چه پسر نازی عزیزم مرسی از اینکه به من سر میزنی
مامان علی آقا
پاسخ
سلام خانومی .ممنون خوبم. فدات. و خواهش میکنم وظیفست
یه منتظر
13 دی 93 0:26
سلام خانومی گرفتار درسو دانشگاه بودم ممنون که بهم سر میزنی خدا پسر گلتو برات نگه داره خیلی خوشحالم میکنی ممنون
مامان علی آقا
پاسخ
سلام عزیزم.ممنون گلم. و خواهش میکنم
❈ Kosar❈
15 دی 93 14:02
Hello my dear aunt higher your website If you agree, let us Link Exchange Wow
مامان علی آقا
پاسخ
سلام عزیزم حتما
مامان امیر عباس
16 دی 93 13:37
سلام عزیزم پسر شما هم خیلی ناز و دوست داشتنی خدا حفظش کنه مرسی که به ما سر میزنی می بوسمتون
مامان علی آقا
پاسخ
ممنون خانومی بازم بهمون سر بزن خوشحال میشیم
montazer
20 دی 93 1:27
سلام زینب جان خوبی ؟ بالاخره تونستم بیام وبلاگت عزیزم ایشالا همیشه خوش باشی و سایه ی پرمهرتون رو سر پسر نازت باشه ماشالا چقدر خوشگله پسرت نگاش که میکنم میخوام گازش بگیرم سلما حق داشته والا
مامان علی آقا
پاسخ
سلام خانومی خیلی خوش اومدی و حسابی خوشحالم کردیخیلی لطف داری.علی هم برا خاله جونش میفرسته.سلما که علی روکرده