بابا محسنبابا محسن، تا این لحظه: 40 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره
مامان زینبمامان زینب، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره
یکی شدنمونیکی شدنمون، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره
آشیونه پرمهرمونآشیونه پرمهرمون، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره
مرد کوچولوی ما علی مرد کوچولوی ما علی ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره
ثبت خاطرات علی آقاثبت خاطرات علی آقا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

بهونه زندگی(علی)

👨‍👩‍👦زندگی زیباست وقتی ما سه تا کنار هم باشیم👨‍👩‍👦

خبر خووووووش

1394/8/10 14:34
نویسنده : مامان علی آقا
722 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مرد خونه

                  خوبی فدات شم؟بغل

میدونی چرا گفتم مرد خونه؟

آخه قرار ماه دیگه شما به مدت ۱۱ روز مرده خونه باشی

می پرسی چرا؟

آخه قرار بابایی مهربوووونت برای اربعین حسینی پیاده روی بره کربلا و اون وقت شما یه ۱۱ روزی رو باید جای بابای گلت رو پرکنی و بشی مرده خونه

ماجرا از اوجا شروع شد که یه شب خونه حاج باباشون بودیم که عمو میثم صحبت اربعین و پیاده روی رو کرد و به دایی جون گفت نمیای بریم ما فکر کردیم شوخیه(اون شب بابا جون هیئت بود و فقط منو شما خونه حاج بابا بودیم)

فرداش زنگ زدم به خاله جون محدثه برای خبر گیری که اون ماجرا رو هم پرسیدم گفتم میخوان برن؟خاله جونم گفت آره قرار از مسجدشون یه گروه برن.

منم غروب به بابایی گفتم که قبول نکرد

چند شب بعد به بابایی گفتم علت نرفتنت چیه؟ گفت نمیرم بعد من چون علت میدونستم بهش گفتم

گفتم چون ما نیستیم نمیری؟گفت آره دوست دارم باهم بریم

آخه پارسال که حاج باباشون میرفتن کربلا بابایی گلت به من گفت تو برو باهاشون من علی رو نگه میدارم اما من نپذیرفتم.

بابایی هم دلش بود یا باهم بریم یا اول من برم.

منم گفتم اگه علت اینه برو من از خدا هست تو بری کربلا ما چون علی کوچیکه حداقلش تا چند سال آینده نمیشه رفت.

بازم چیزی نگفتن.

فردا تاسوعا حسینی بود و جلو خونه مادرجونشون به دسته آش میدن .

روال هرسال بابایی و دوستاش اینکه بعد پذیرایی از دسته میرن خونه مامان عمو حسین دوست بابایی و برای حلیم۴۸ام که دوستا باهم بار میذارن صحبت میکنن.امسال هم رفتن و بعد بابایی با عمو حسین که مثل برادر میمونه براشون هم صحبت میشن و ماجرا رو میگن که ایشون هم نظر من رو داشتن و به بابایی میگن برو.اتفاقا خودشون هم گفتن شاید منم بیام که خوب به علت مسائل کاری قسمتشون نشد متاسفانه.

دیگه اینجوری شد که قرار شد بابایی هم کربلایی بشن انشااله

اعتبار پاسپورتشون تموم شده بود که دوباره اقدام کردن و امروز هم خدا رو شکر پستچی آوردن پاسپورتشون رو

ما هم احتمالا این ۱۰ روز بریم خونه مامان جونشون خاله محدثه هم میاد ایشااله این باعث بشه شما هم باهم خوب بشین و شما یاد بگیری برخورد با کوچیک ترها رو و از خشونت در بیایچشمکخندونک

       

     فقط گلم خیییییلی برای بابایی دعا کن

                                                  انشااله همه سالم برگردن به خونه هاشون

               

                                                               عاشورا ۱۳۹۳

                        
                            

پسندها (11)

نظرات (12)

هدیه
10 آبان 94 17:21
به به همیشه خوش خبر باشی زینب جان چه سعادتی حتما التماس دعا
مامان علی آقا
پاسخ
ایشااله چشششم حتما میگم بهشون دوست گل من
مامان حلما
11 آبان 94 2:13
ان شاء الله که پدر علی مردان بسلامت بره و برگرده. قسمت بشه یه روز با هم برید زیارت کربلا. پابوس امام حسین التماس دعا
مامان علی آقا
پاسخ
ممنون راحله جان از دعاتون انشااله به سلامتی برگردن و انشااله قسمت همگی بشه خیییییلی لطف دارین
فــــاطـــــمه ^فـــــائـــــزه
11 آبان 94 9:49
خوش به سعادتشون التماس دعا انشالله همیشه به زیارت ای جان چ عکس خوشگلی گرفته علی جون
مامان علی آقا
پاسخ
ممنون فاطمه و فائزه جان انشااله قسمته همه بشه قسمت ماهم بشه فداتون
مامان آنیسا
11 آبان 94 14:35
خوش به سعادت بابایی که امام حسین دعوتشون کرده واسه زیارت واقعا وقتی بطلبه همه شرایط جور میشه واسه رفتن ایشالا دفعه بعد شما هم در حوار شون باشین و خانوادگی راهی کربلا بشین از طرف منم بگید التماس دعا
مامان علی آقا
پاسخ
آره واقعا فقط کافیه خود آقا بطلبه انشااله یه روز هم 3تایی قسمت ماهم بشه قسمت شماهم بشه چشم حتما گلم
مامان الی...
12 آبان 94 10:08
سلام عزیزم. ان شاالله سفر پدر علی مردان به سلامت. قسمت بشه یه روز با هم برید زیارت کربلا. التماس دعا. راستی علی چه عکس قشنگی با باباییش انداخته. تو عکس چند سالشه؟ خیلی با مزه و نانازه.
مامان علی آقا
پاسخ
انشااله ممنون گلم از دعاتون دقیقا برای پارسال روز عاشوراست یعنی یک سال و 8ماه ممنون گلم از محبتت انشااله قسمت همه بشه قسمت ما هم بشه
مامان مبینا
12 آبان 94 15:40
ایشالله اقای پدر ب سلامت برگرده التماس دعا
مامان علی آقا
پاسخ
انشااله ممنون گلم از دعای خوبت
انسی
13 آبان 94 6:47
واااااای خوش به سعادتتون من هم دوست داشتم همسرم امسال سهمی تو پیاده روی اربعین داشته باشن ولی هنوز تصمیم نگرفتن، برای ما هم دعا کن زینب جون. انشاالله بسلامتی و دست پر برگردن وای یعنی علی آقا وقتی بشه مرد خونه چه شکلی میشه مطمئنم مثل همیشه خوشمزه!!!
مامان علی آقا
پاسخ
انشااله قسمتشون بشه بعد هم قسمته ماها که بچه ها رو نگه میداریم تا آقاهامون با خیال راحت برن آره واقعا فکرش رو بکن
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
13 آبان 94 17:31
خوش به سعادتشون . دلم هوایی شده. بگو ما را هم دعا کنن. دعای مخصوص. دعای مخصوص برای بچه ها که سرباز امام زمان(ع) باشن.
مامان علی آقا
پاسخ
چشم عزیزم حتما حتما خوما خودت پاک پاکی برای ما دعا کن انشااله به زودی قسمت همگی بشه
مامان محمدطاها
13 آبان 94 19:06
انشالله قسمت خودت بشه علی جون و بتونی با بابا و مامان بری پابوس آقا
مامان علی آقا
پاسخ
انشااله خاله جون انشااله قسمته همه بشه قسمت خونواده ماهم بشه
★مادر بزرگ★
14 آبان 94 8:43
سلام گلم ممنونم که برامون سر زدی بازم منتظرم خوشحال شدم بوسسسس
مامان علی آقا
پاسخ
سلام مامان بزرگ مهربون انجام وظیفه کردم چشم حتما میام شما هم بیاین خوشحال میشیم
رقیه
15 آبان 94 3:27
به به چه سعادتی ایشالا به سلامتی برن و برگردن . التماس دعا
مامان علی آقا
پاسخ
انشااله قسمت همه بشه ممنون گلم از دعای خوبت چشم حتما
Mom Shahnaz
15 آبان 94 10:40
ای جووونم خاله فدات شه الهی علی جووون!!! عذارایاتم مورد قبول حق عسلکممممم
مامان علی آقا
پاسخ
خدا نکنه عزیزم قبول حق خاله جون