بابا محسنبابا محسن، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
مامان زینبمامان زینب، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره
یکی شدنمونیکی شدنمون، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره
آشیونه پرمهرمونآشیونه پرمهرمون، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره
مرد کوچولوی ما علی مرد کوچولوی ما علی ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره
ثبت خاطرات علی آقاثبت خاطرات علی آقا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

بهونه زندگی(علی)

👨‍👩‍👦زندگی زیباست وقتی ما سه تا کنار هم باشیم👨‍👩‍👦

عید قربان مبارک

1394/7/4 15:08
نویسنده : مامان علی آقا
984 بازدید
اشتراک گذاری

           

بوسسلام و صد سلام به ناز ناز بابایی و مامانیمحبت

                                                                   محبت علی آقای گل گلاببوس

عزیز دلم ۵شنبه عید قربان بود وطبق روال این چند سال حاج باباشون گوسفند قربونی میکنن.

۴شنبه صبح خاله جون فاطمه یه عکس از گوسفند فرستاد برام که گفت گوسفند رو آوردیم.از اونجایی که اون شب بابای گلت قرار بود دیر بیاد و آرایشگاه هم بره و هم میخواستیم شما رو ببریم خونه حاج بابا گوسفند رو ببینی هم بریم خونه مادر جونشون برای تبریک عید دیگه با،بابایی تصمیم گرفتیم که من و شما صبح بریم خونه حاج بابا.زنگ زدم به حاج بابا گفت تا ساعت ۱ میاد دنبالمون بریم خونشون.کلی پوست هندوانه و خربزه هم برای گوسفند برداشتیم که ببریم.

اینم بگم من صبح یه نیمچه خونه تکونی به مناسبت عید کردنزیبا

وقتی رسیدیم خونه حاج باباشون(که البته شما میگین خونه خاله فاطمنخندونک)داخل حیاط با مامان جون رفتی پیش گوسفند و بهش دست زدی گوسفند هم دستت رو لیس زد که مامان جون گفت داره دستت رو میبوسهچشمک

عکس اول همونی هست که صبح خاله جون فرستاد.

           

بعد هم حاج بابا و مامانجون و خاله جون رفتن مسجد جامعه برای دعای عرفه.

شماهم گریه که منم برم ودیگه به زور خاله جون که شما باش مراقب گوسفند منم براتون آبمیوه و کیک میخرم و... رفتن البته شما همچنان گریه میکردی منم بردمت داخل اتاق روی پاهام گرفتمت و خوابت برد.تا غروب از خواب بیدارشدی منم متوجه شدم اما از جام پا نشدم دیدم دوبار رفتی گوسفنده رو نگاه کردی و اومدی.

بعد پاشدم باهم رفتیم رو پله ها نشستیم به تماشای گوسفند.که گوسفند شیطون طنابش رو

خوردتعجب.

منم سریع در بستم رفتم دایی محمد بیدار کردم اومد دوباره بست طنابش رو .اما۲بار دیگه هم طنابش روخورددلخور

شما هم بهش میگفتی بیددب غذا بخور چرا طناب میخوری شکمت درد میگیرهخنده

بعد جیشم کرد.وقتی خاله جون اومد به خاله جون گزارش کاردادی که:گوسفند بیددب جیش کرد نرفت دستشویی،طنابشم خورد،پی پی هم کردگیج

خاله جون هم آبمیوه و کیکتون رو داد بهت و شما هم خوردی.

اینجاهم اینا رو چیدی ذوق میکنی که نیفتادن بغل

         

بعد افطار باباجون اومد و شامش رو خورد و راهی خونه مادرجونشون شدیم.

البته وقت خداحافظی با گوسفند گفتم بهت که گوسفند میخواد بره خونشون باهاش خداحافظی کن.

تا فردا ساعت۱۱ونیم رفتیم خونه حاج باباشون طناب گوسفند رو دیدی میگی پس طنابش رو نبرده؟چرا رفت؟

منم گفتم مامانش اومده بردش خونشون ناهار بخورن گفته طناب نمیخوادسکوت

ترسیدم بگم قربونی کردن بترسی آخه این مدته چندتا نمونه شنیده بودم که ترسیدن

سهم جیگر بنده رو شما خوردی که چون نمیتونی گوشت بخوری.

اینجا هم شما خوابیده بودی خاله جون محدثه شون هم میخواستن برن احسان اومد پیشتون که علیه عیله.بعد گفتم توهم بخواب اول سرش رو اون طرفی گذاشت بعد خاله جون درست کردش که احسان هم دست شما رو گرفت

      

شب هم رفتیم عروسی دوست بابایی

به قول خودت:عروسیه عموحسین منوچهری.

داخل حیاط سالنش پارک داشت.

بعد مراسم بابایی مشغول کمک شد منو شماهم رفتیم پارکش

یکم الکلنگ،یکم تاب و بعدش هم رفتی چرخ و فلکش که دیگه تا آخر همونجا موندی.

داشتی بازی میکردی که یه پسر بزرگ تر از خودت هم اومد اینقدر تند چرخ میداد که دست شما روی اون میله وسط جا موند افتادی یکم گریه کردی.بعد باباش پسرش رو برد که برن خونه دوباره نشستی و بازی کردی.

          

 

           

چند وقت پیش نمیدونم چی شد که کل صورتم ریخت بیرون.منکه خوب شدم شما اینجوری شدید.دکتر هم بردمت

قافخدا رو شکر الان بهتری.

           

               

دیشب هم ۳/مهر(جمعه شب)

رفتیم پارک شهر تاب و سرسره بازی کردی منو بابا جون هم پایین کنار پله های سرسره وایستاده بودیم که یه دفعه صدای آب اومد با تعجب دیدم از سرسر آب میاد سرم و بالا کردم بدید بله یه دختر کوچولو داره جیش میکنه.

یعنی واقعا خدا رو شکر کسی زیر سرسره نبود و گرنهسبز

دیگه نزاشتم بری روی سرسره ترسیدم از اون طرف رد بشی رفتیم سمت همون نمیکتای که دوست داری (نیمکت تاب تابی)بعد دیدم یه آقایی پشمک درست میکنه به بابایی گفتم یه دونه برای شماهم بگیره.خیلی دوست داشتی.از آماده شدن پشمک هم برات فیلم گرفتم.اولش بابایی یکم کمکت کرد.بعد من بهتون گفتم به بابایی بگو بیا بخور

شماهم گفتی خودم دارم همش رو میخورم

منراضی

باباییخنده

         

                 

صبح جمعه صورتت رو شستم میگی دستم رو هم بشو میگم دستات تمیزه میگی نه کثیفه خورده به بابایی

شماآرام

منخنده

باباییمتفکر

بعد بابایی گفت صبی بوست کرده گفتی صورتم کثیف شدهخندونک

البته من جلو خودت نخندیدم که یاد بگیری و هی تکرار کنی داخل دلم خندیدم.                   

                  

خوب اینم از ماجراهای این مدت

فعلا مامانی بره شما هم خوابی.الان شنبه ساعت۱۵:۱۹ دقیقه

                                           خدا پشت و پناهت

                                                                     یاعلی

                                                                              خداحافظبای بای
 

پسندها (5)

نظرات (5)

مامان محمدطاها
4 مهر 94 17:37
سلام عزیزم عیدتون مبارک خوشحالم که تو این چند روز بهتون خوش گذشته انشالله همیشه خوش و شاد باشین
مامان علی آقا
پاسخ
سلام خانومی ممنون گلم ایشااله همه همیشه خوش باشن و هیچ بچه ای ناراحت نباشه
مامان زهرا جون
4 مهر 94 20:11
ای پسر شیطون!علی آقا عیدت مبارک فداااااااات بوووووووس
مامان علی آقا
پاسخ
ممنون خاله ی گل و مهربون من خیلی آرووووووم هستما
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
5 مهر 94 14:05
عیدتون مبارک . همیشه به شادی . پشمک هم نوش جون . دهن من که اصلا آب نیافتاد.
مامان علی آقا
پاسخ
ممنون مرضیه جووونم همچنین شما خخخخ.منم نخوردم.مثلا میخوام لاغر بشم خخخخخخ
مامان رقیه
6 مهر 94 1:19
سلام مامان زینب عیدتون مبااااااارک عزیزم
مامان علی آقا
پاسخ
سلام به روی ماهت عید شماهم مبارک خانومی
فاطمه^فائزه
8 مهر 94 10:36
عیدتون پساپس مبارک همیشه به خوش گذرونی پشمک هم نوش باشه علی جووون
مامان علی آقا
پاسخ
خخخخخخ عید شماهم مبارک ممنون خانومی