بابا محسنبابا محسن، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
مامان زینبمامان زینب، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره
یکی شدنمونیکی شدنمون، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره
آشیونه پرمهرمونآشیونه پرمهرمون، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره
مرد کوچولوی ما علی مرد کوچولوی ما علی ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره
ثبت خاطرات علی آقاثبت خاطرات علی آقا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

بهونه زندگی(علی)

👨‍👩‍👦زندگی زیباست وقتی ما سه تا کنار هم باشیم👨‍👩‍👦

.: مرد کوچولوی ما علی تا این لحظه ، 2 سال و 8 ماه سن دارد :.

1394/7/6 14:56
نویسنده : مامان علی آقا
527 بازدید
اشتراک گذاری

                      .: مرد کوچولوی ما علی تا این لحظه ، 2 سال و 8 ماه سن دارد :.

 

      گلم پسرم ۲سال و ۸ ماهگیت مبارک

      

عزیز دلم امروز به مناسبت۲سال و ۸ماهگیت یه کیک برات پختم که وقتی باباجون از سرکار اومدن یه جشن کوچیک ۳ نفره بگیریم.

       

چند روز پیش هم بعد مدتها لیوانی که خواستم پیداکردم و گرفتم برات.آخه ما زیاد بازار نمیریم دور و اطرافمون هم هرچی مغازه میرفتم لیوان نی دار نداشتن همشون یا لیوان داشتن یا قمقمه ای بودن.

البته هرچند اصلا از عکسش خوشم نمیاد اما نمیدونم چرا از همون اول هرچی میگیرم ناخواسته مجبور به گرفتن وسایل کارتونی غربی میشم.

من اصلا دوست ندارم آخه زیاد دیدم بچه هایی که مثلا میگن من بن۱۰ هستم یا مرده عنکبوتی هستم و هی تار میزنن مثلا

من اصلا دوست ندارم و تمام سعیم رو هم میکنم اما خوب واقعا گاهی پدر ومادرها از پس شما فسقل ها برنمیانخسته

      

دیشب هم رفتیم خرید برای شما

    

البته اینا سانس دوم خرید لباس شماست.

سانس اول رو با عمه زهرا رفتیم.

                                                                 مبارکت باشه آقا آقاها

یه سریع لوازم تحریر و اسباب بازی سفارش دادم برات که دوست خاله جون زحمتش رو بکشه بیاره از شاهرود براتون که به مناسبت عید بزرگ غدیر بهتون بدم که خوب زودتر بدستمون رسید و دیشب بهت دادیم اما خوب عکساش رو همون روز عید میزارم.

البته اینم بگم همه رو یه دفعه بهت ندادیم که هر وقت کار خوبی کردی برای تشویق بهت بدیم.

مثل امروز گفتی:مامان جون گوشیت رو میدی بازی کنم؟

گفتم:بله

بعد شماهم یه مقدار بازی کردی گوشی رو خاموش کردی و آوردی برای من که مامان جون یکم بازی کردم و الان آووردم.خیلی ذوق کردمبغل

و کلی قربون صدقت رفتم و بوست کردم و برای تشویق گفتم بهت بابت کار خوبت و اینکه با ادبی بهت میخوام جایزه بدم و ازت پرسیدم که چوب شور میخوری یا تخمه یا پسته،بادام؟

که شما هم تخمه رو انتخاب کردی.

                          

وقتی علی خودش سربند میبنده(به قول خودش علی اصغر شده)و آخرش مامان درستش میکنه

       

                      

و علی آقا عروسکاش رو برده کامیون سواریخندونک

     

                       

خوب دیگه باباجون ساعتای۱۶ و ۱۵ دقیقه بود که اومد و جشن رو گرفتیمجشنجشنجشن

    

پسندها (9)

نظرات (8)

همراه رایانه
6 مهر 94 16:43
همراه رایانه مرکز پاسخگویی مشکلات رایانه ای تلفن تماس از طریق خط ثابت : 9099070345 www.poshtyban.ir
مامان راحله
7 مهر 94 15:24
به به چه کیک خوشگلی دستت درد نکنه مامان جون
مامان علی آقا
پاسخ
ممنون راحله جان
مامان زهرا جون
8 مهر 94 0:17
سلام مبارکا باشه.چه لباسای خوشکلی انشالله که به سلامتی بپوشی علی آقاالهی فدات شم چه ناز شده با سربند ماشاالله
مامان علی آقا
پاسخ
ممنون خاله جووون مهربون خدا نکنه خاله جوووون ممنون خاله جون
مامان رقیه
8 مهر 94 1:39
به به عجب کیکی دهنم اب افتاد ... لیوان و لباسای نو مبارک عاشق این کاراتم زینب جان چقدر با حوصله ای ایول داری
مامان علی آقا
پاسخ
ای وای بفرستم برات؟ نی نی جونمون حوصش نکنه ممنون گلمتازه منکه خیلی از این کارا نمیکنم اما میدونم شما مامان مهربون جالبی میشی.واقعا دوست دارم ببینم فرستت رو داخل بغلت
فاطمه^فائزه
8 مهر 94 10:35
ای جوووووووووونم مبارکه عزیزم مامان زینب هنرمند دستت درد نکنه لیوانت و لباسات مبارکت باشه علی جون
مامان علی آقا
پاسخ
ممنون ممنون خاله جوووونا
مامان آنیسا
9 مهر 94 12:10
دو سال و 8 ماهگیت مبارک خوشکلم لیوان نی دار مبارک
مامان علی آقا
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان راحله
9 مهر 94 13:32
تمام لذت عمرم در اين است / که مولايم اميرالمومنين است دوست عزیزم عیدتون پیشاپیش مبارک
مامان علی آقا
پاسخ
عالی بود همچنین خانومی.تبریک به همه مسلمونا و به خصوص شیعیان جهان
مامان حلما
15 مهر 94 12:22
مبارک باشه گلم پاینده سر فراز زیر سایه پدر مادرت باشی الاهی
مامان علی آقا
پاسخ
سلام عزیزم ممنون بابت دعای خوبتون با حضور دوبارتون خوشحالمونکردین. ممنون