بابا محسنبابا محسن، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
مامان زینبمامان زینب، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره
یکی شدنمونیکی شدنمون، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره
آشیونه پرمهرمونآشیونه پرمهرمون، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره
مرد کوچولوی ما علی مرد کوچولوی ما علی ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره
ثبت خاطرات علی آقاثبت خاطرات علی آقا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

بهونه زندگی(علی)

👨‍👩‍👦زندگی زیباست وقتی ما سه تا کنار هم باشیم👨‍👩‍👦

از علی

1394/6/5 15:07
نویسنده : مامان علی آقا
775 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقت پیش نمیدونم علی از کجا یاد گرفت گفت

                                                                  عرض ادب خدمت شما

فکر کنم از عموپورنگ یاد گرفته

                

                   

وقتی دلش بخواد چیزی بخوره میگه

                                                 مامانی چیداریم چی نداریم

که دستاش رو هم اینجوری میکنه

       

                   

اینم یه مدل جدید کارت کار کردن با علی که ۴تا رو میزارم میخونم براش بعد میگم چشمات رو ببند یه دونش رو برمیدارم ،چشماش رو باز میکنه و میگه کدوم کارت نیست.

   

                  

وقتی هم میخواد فکر بکنه مثل ایکیوسان فکر میکنه،فقط آخرش میگه دینگ دینگ

   

               

شبا که علی نمیخوابه

مثلا من زنگ میزنم به عمو پورنگ

میگم علی نمیخوابه

مثلا عموپورنگ هم میگه من بچه ای که نخوابه رو دوست ندارم اگه نخوابید من صبح نمیام براش برنامه اجرا نمیکنم

بعد علیم میاد میخوابه

منم صبح براش عمو پورنگ که ضبط کردم میزارم میبینه                     

 

پسندها (3)

نظرات (3)

مامان زهرا جون
6 شهریور 94 22:57
عزیزمافرین علی اقا.چه روش خوبی برا کارتها دارین.درحال چسب زدنشونم همشون خراب شدن!
مامان علی آقا
پاسخ
ابتکار یکی دیگه بود به منم یاد داد خخخخ ایشااله زودتر تموم بشن بفرست گرگان من جسب بزنم حرفه ای شدم
فاطمه^فائزه
10 شهریور 94 17:36
ای جوووونم پسر مودب خیلی عالیه با این روش با گل پسر کار میکنین جیگری علی جون
مامان علی آقا
پاسخ
ممنون دوستای گلم. فدامدا
مامان مبینا
11 شهریور 94 20:14
افرین ب زینب جون خیلی خوبه ک واسه بازی با علی وقت میذاری منم همیشه با مبینا بازی میکنم بووووووووس
مامان علی آقا
پاسخ
ممنون گلم لطف داری بهم آره باید وقت گذاشت