بابا محسنبابا محسن، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره
مامان زینبمامان زینب، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره
یکی شدنمونیکی شدنمون، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
آشیونه پرمهرمونآشیونه پرمهرمون، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره
مرد کوچولوی ما علی مرد کوچولوی ما علی ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره
ثبت خاطرات علی آقاثبت خاطرات علی آقا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

بهونه زندگی(علی)

👨‍👩‍👦زندگی زیباست وقتی ما سه تا کنار هم باشیم👨‍👩‍👦

امروز علی

1394/5/15 14:45
نویسنده : مامان علی آقا
972 بازدید
اشتراک گذاری

امروز(۱۵/مرداد.۵شنبه) داخل آشپزخونه بودم که اومدم دیدم علی پشتی ها رو آورده وسط خونه.بدبو

بهش میگم چرا پشتیا رو آوردی میگه دارم (سینامرسی) بازی میکنم.دلخور

میگم چطوری؟بدو بدو روی پشتی ها میره و بلند میگه سینا مرسی،سینا مرسیمتفکر(سیناپسرعمشه)

اینم عکس بازی سینا مرسی

بعد هم پهلوون پنبه برنامه عمو پورنگ شد(علی عاشقه محله گل و بلبل)

بلند میگه بوم بلا بوم با،پهلوون پنبه،بعد پنچر میشه میگه بادم کن.منم بادش میکنمخندونک

این عکس هم مثلا میکروفن گرفته داره شعر میخونه.

عکس اول تکون میخورد گفتم تکون نخور عکس دوم گرفتم بعد عکی پری که میشه عکس سوم.

                                              

صبح خواب بودیم یه دفعه علی بیدار شد گفت:خاله جون فاطمه به من زنگ زدا(سوالفکر کنم دوباره خواب دیده)رفت پیش تلفن وایستاد میگه بیا به خاله جون زنگ بزنیم.منم پاشدم و زنگ زدم به خاله جونش و باهم حرف زدن.

                                               

بعضی صبحا که دیر بیدار میشه و خودم بیدارش میکنم بهش میگم تو چقدر میخوابی؟

علیم میگه:خوب خسته بودم دیگهخندونکالان خستگیم رفت.

شبا هم که به زور باید بخوابونمش میگه چرا باید بخوابیم؟

میگم:خوب چون الان شبه

علی:شب نیست

من:چرا نگاه کن هوا تاریکه

و...... تا بالاخره بخوابه

بعضی مواقع میگم زنگ میزنم به عموپورنگ میگم اگه پسر خوبی باشی صبح بیاد.قبول میکنه و دراز میکشه.ماه رمضان محله گل و بلبل هر روز بود الان شده ۵شنبه و جمعه دیگه برای اینکه علی گیر نده براش زنت کردم روزی یک بار میزارم)

                                             

دیروز هم(۱۴/مرداد.۴شنبه) اشکال هندسی رو نصفه میکشیدم بقیش رو علی میکشید و اسمش رو میگفت من مینوشتم.(قرمز من،آبی علی)

خوب اینم از امروز علی

                              علی یارتونبای بای
 

پسندها (6)

نظرات (18)

آبجی نگار
15 مرداد 94 14:57
پسرشیطون !!!!!!!!!!!
آبجی نگار
15 مرداد 94 15:23
زینب خانم اگه آنلاینیدمیشه بیایدتونی نی گپ
مامان علی آقا
پاسخ
سلام نگار جان شرمنده نبودم تازه الان دیدم ساعت1بامداد
مامان زهرا جون
15 مرداد 94 15:26
اتفاقا امروز من به زهرا گفتم دیگه روی پشتیا نپر!خرابشون کرده. برا خودش خونه درست میکنه!دنیایی دارن برا خودشون.خدا حفظشون کنه
مامان علی آقا
پاسخ
آره خراب که میشن اما خوب بچها گناه دارن همش داخل خونه اونم هی بگیم دست نزن،نکن افسرده میشن دیگه خدا خودش پشت و پناهشون باشه
آبجی نگار
15 مرداد 94 15:31
بازی مدل جدیداختراع کردی علی آقا
مامان علی آقا
پاسخ
علی دیگه
هدیه
15 مرداد 94 17:40
چه جالب سینا مرسی دیگه چه جور بازیه راستی زینب جان نیستی گلم واقعا نگرانت شدم
مامان علی آقا
پاسخ
خخخخ علی دیگه اختراع زیاد داره کجا نیستم عزیزم.
فاطمه^فائزه
15 مرداد 94 19:48
ماشالله علی شیر علی آفرین به پسر باهوش و زرنگ خوابای بچه ها خیلی قشنگه آدم دلش میخواد کنارشون بشینه و نگاشون کنه
مامان علی آقا
پاسخ
باز هم ممنون که همیشه همراهیمون میکنید آره واقعا وقتی خوابن دوست داری بخوریشون
مامان آنیسا
17 مرداد 94 14:11
ایول سینا مرسی چه بازی باحالی وای مامانی می بینم که شما هم مثل ما شبا واسه خوابوندن علی پروژه دارین ؟ چرا بچه های این دوره انقدر از خواب بدشون می یاد
مامان علی آقا
پاسخ
خخخخ نمیدونم والا علی اولا بایه پاستیل میخوابید اما الان دیگه نه
˙·٠•●♥مامان و بابای علی♥●•٠·˙
17 مرداد 94 15:26
سلام به علی آقای مخترع و مامانش چه خوب که شکل های هندسی و میکشه و میشناسه
مامان علی آقا
پاسخ
سلام عزیزم آره باخاش کرمیکردم از بچگی
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
17 مرداد 94 16:21
هزار ماشاءالله به مادر و فرزند خلاق . خوب این فرشته به خودتون رفته دیگه سینا مرسی بازی می کنه. خدا حفظش کنه
مامان علی آقا
پاسخ
فدات مرضیه جان ممنون از لطفت خانومی
شاپرک مامی
19 مرداد 94 14:29
سلام به علی آقا پسر باهوش دخترم 27 ماهه شد
مامان علی آقا
پاسخ
سلام خاله جووون مبارکه
مامان الی...
19 مرداد 94 19:33
سلام. چه بازی جالبی. علی هم گاهی اوقات از این کارا میکنه و بعدش یه اسم عجیب میذاره روش در ضمن آفرین به این پسر زرنگ که اشکال هندسی رو خوب بلده.
مامان علی آقا
پاسخ
علین دیگه شیرون و باهوش ممنون گلم خیلی لطف داری
مامان مبینا
19 مرداد 94 20:21
علی جون هم مثل مبینا جون شیطون تشریف داره که زینب جون منم با خواب مبینا مشکل دارم باید ب زور بخوابونمش
مامان علی آقا
پاسخ
علی گاهی شطون میشه وگرنه آروم کلا. اما مبینا فداش شم معلومه ریزه و آتیش پاره. وای نگو خواب که دیگهمیشم.کی میخوان اینا یاد بگیرن بخوابن
آبجی نگار
20 مرداد 94 10:49
زینب خانم من به شمارمز ندم به کی رمز بدم یکی خواست برام قالب بسازه گفت عکساشورمزداربزارتووبلاگت .شماکه روی چشم ماجاداری برامون خیلی عزیزی ،ماعاشق شماهم هستیم اصن ماچاکرشماهم هستیم.
مامان علی آقا
پاسخ
واییییییی نگار جان شرمندم نکن خیلی خانومی عزیزم
آبجی نگار
20 مرداد 94 10:53
به خدااونقدشماوبقیه دوستا روعاشقوشنم که پست رمزداروپاک کردم براش تلگراف کردم
مامان علی آقا
پاسخ
چرا خوب میزاشتی باشه اشکالی نداشت که.فدات ما میخواستیم انجام وظیفه کنیم به وبت سر بزنیم
مامان آینده
20 مرداد 94 23:20
سلام دوست خوبم ؟ خوب هستی ؟ علی کوچولوی ما خوبه ؟ شیطونی هاش به راهه چه خبر ؟
مامان علی آقا
پاسخ
سلام به روی ماهت فدات گلم.علیم هست و با شیطنت های جدید شما چطوری ؟
(̲̅P̲̅)(̲̅E̲̅)(̲̅G̲̅)(̲̅A̲̅)(̲̅H̲̅)
21 مرداد 94 14:58
........?#########? .....?#############? ...?###############? ..?#################?..................?###? ..?##################?..........?#########? ....?#################?......?#############? .......?################?..?###############? .........?################?################? ...........?###############################? ..............?############################? ................?#########################? ..................?######################? ....................?###################? ......................?#################? ........................?##############? ...........................?###########? .............................?#########? ...............................?#######? .................................?#####? ...................................?###? .....................................?#? .......................................? .......................................? .....................................? ...................................? .................................? ..............................? ............................? .........................? ......................? ..................? .............? .........? ......? ....? شلام شلام بدو بدو که آپم منتظرتم
مامان علی آقا
پاسخ
سلام عزیزم.چشم حتما میام ممنون از حضورتون
مامان فندق
23 مرداد 94 14:52
یعنی هروقت ادا اطوارهای علی کوچولو رو میخونم غش غش میخندم خیلی ناز و بانمکه خدا حفظش کنه از طرف من یه ماچ ابدار قلمبه از رو لپش بردار زینب جان
مامان علی آقا
پاسخ
خیلی لطف داری گلم چشششششم حتما
آبجی نگار
25 مرداد 94 10:34
رامین چندروزپیش همش میگفت یه پسره بازی سینامرسی انجام میداده مامانم فکرمیککردداره چرت وپرت میگه
مامان علی آقا
پاسخ
خخخخخخ بیچاره رامین به مامانت بگو این علی بچه بیچاره چرت و پرت نمیگه