بابا محسنبابا محسن، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره
مامان زینبمامان زینب، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره
یکی شدنمونیکی شدنمون، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
آشیونه پرمهرمونآشیونه پرمهرمون، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره
مرد کوچولوی ما علی مرد کوچولوی ما علی ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره
ثبت خاطرات علی آقاثبت خاطرات علی آقا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

بهونه زندگی(علی)

👨‍👩‍👦زندگی زیباست وقتی ما سه تا کنار هم باشیم👨‍👩‍👦

یکی یه دونه خونه

1394/5/21 15:00
نویسنده : مامان علی آقا
604 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

    

        

                                                                                               عاشق این عکسمبغل

                        

                                                       بیاین ادامه مطلب   

                                                                                  

اون روز بعد از نقاشی و کامل کردن اشکال هندسی به علی تصمیم گرفتم رنگ زدن هم به علی یاد بدن همش میگفتم مواظب باش از خط نزنی بیرون.البته اگرم میزد نمیگفتم بد رنگ کردی همینکه دستش رو کنترل میکنه کافیه.

      

بعد هم یه بازی فکری دیگه اینکه حیوان ها رو یه طرف کشیدم غذا هاشون رو یه طرف دیگه گفتم علی با مداد وصل کنه به هم البته من نقاشیم خوب نیستخجالت برای همین اسم حیونا و غذاشون مخوندم براش علی هم خودش وصل میرد بدون کمک منبوس

  

بعد یه دست بزرگتر کشیدم تا ۲۰ داخلش نوشتم و نام میبردم علی هم پیدا میکرد تا ۱۶ پیش رفت اما خسته شد

   

و گفت برام عمو پورنگ بکشفرشتهمنم که نقاش یه عمو پورنگ خوشگل کشیدمخندونک

    

رنگ این قسمت هم با علی بود.(ادامه پیدا کردن اعداد هم شب گفت بیا پیدا کنیم من گفتم و علی پیدا کرد.

اینم نقاشی گل پسر مامان(شکلات چوبی)چند تا مداد باهم میگیره بعد میکش(خاله فاطمه جون بهش یاد داد)

     

اینم ژست های نقاش کوچولوی ما

       

شب هم علی رو گذاشتیم خونه مادرجونش رفتیم براش جایزه خریدیم.

    

مبارک باشه قشنگممحبتمحبت

                      

۱۹/مرداد(۲شنبه)شهادت امام صادق بود تلویزیون مداحی میکرد علی هم همراهی کرد.

                    

علی دوتا کلمه اختراع کرده نمیدونیم چیهسوال

           اولی:khala،khala

                   دومی:podbana

اینجا هم میگه:پودبانا شدم.

        

بعد میشست میگفت:خل خل شدمراضی

                  

بعضی صبح ها دیر بیدار میشه بعد خودم میرم بیدارش میکنم.بهش میگم چقدر زیاد خوابیدی میگه خوب خسته بودمگیج

پسندها (7)

نظرات (13)

آنيتا
21 مرداد 94 15:09
سلام عزيزم خيلى خوشگل كشيدى نقاشى هات رو على جونمپس مثل بنده شدى نقاشيتون خوب نيست خانومى چه ژست هاى خوشگلى على خانجايزت مباركه گللم ميبوسمت على جوووووووون
مامان علی آقا
پاسخ
سلام عزیزم. آره متاسفانه نقاشیم خوب نیست مممنون عزیزم
فــــاطـــــمه ^فـــــائـــــزه
21 مرداد 94 15:12
مبارک باشه جایزت عزیزم مخترع کوچولوی ناز
مامان علی آقا
پاسخ
ممنون آبجی جونا آره دیگه من خیلی مخم
آبجی نگار
21 مرداد 94 15:50
عزیزم نقاشیت مث خودمه،خیلی معصوم خوابیده رامین ماهم کلمه زیاداختراع میکردکوچیکترکه بود ،من این بازی پیداکردن اعداد روچون رامین بزرگتره خت ترش کردم خودم گوشش روخطمیزدم میگفتم زودپیداکن
مامان علی آقا
پاسخ
خخخخ چقدر خوب مثل اسنکه فقط من نیستم که نقاشیم بده
آبجی نگار
22 مرداد 94 12:26
مگه مال شمابده منوببینیدبه خودتون امیدوارمیشید
مامان علی آقا
پاسخ
خوب پس خدا رو شکر بیچاره رامین
آبجی نگار
22 مرداد 94 15:19
مامانم هست جبران میکنه
مامان علی آقا
پاسخ
خخخخ خدا رو شکر
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
22 مرداد 94 16:29
عکس گل پسر مثل یه فرشته در حال پرواز شده. قربون شیرین زبونی هاش .
مامان علی آقا
پاسخ
ممنون مرضیه جان با این همه کار و باری که داری به ما سر میزنه خیلی گلی
تبادل لينک رايگان
22 مرداد 94 17:41
سلام عزيزم وبلاگ خيلي قشنگي داري آيا دوست داري وبلاگت را به هزاران كاربر اينترنت معرفي كني؟ همين امروز لينك خودت رو به صورت رايگان ثبت کن تا 1000 بازديدکننده رايگان فقط تا آخر سال دريافت کني و رتبه خودت رو افزايش بدي
مامان علی آقا
پاسخ
تشکر
مامان زهرا جون
23 مرداد 94 0:59
سلام نقاش کوچولو.آفرین به این پسر باهوش جایزه ات مبارک گلم
مامان علی آقا
پاسخ
سلام به خاله جوووون ممنون خاله جوووونم
آنيتا
23 مرداد 94 10:35
خصوصى دارى خانومى
مامان علی آقا
پاسخ
ممنون گلم.چشم
مامان فندق
23 مرداد 94 14:49
سلام عزیزم خوبی؟ عزیزم چه نقاشی های قشنگی انشاءالله که همیشه موفق و موید باشی علی جان زینب عزیزم ببخش که دیر اومدم اخه همسری اومده بود و یک هفته با هم بودیم بعدش اومدم خونه بابام متاسفانه ترافیکشون تموم شده بود و پریروز وصل شد ولی عروسی دعوت بودم و رفتم تالار امروز هم تا ظهر خوابیدم خیلی خسته بودم ممنونم از اینکه همیشه به یادمی گلم .
مامان علی آقا
پاسخ
سلام فدات شم الهی همیشه خوش باشی گلم فدای شرت. دختر ناز رو هم یه ماچ بکن از طرفم
هدیه
24 مرداد 94 10:36
سلام زینب جان خوبی نازنینم به به به کوچولوی هنرمندمون که واقعا نقاشیش از من خیلی بهتره بهش تبریک می گم موفق باشید ممنونم از اینکه بهمون سرمی زنید نازنینم
مامان علی آقا
پاسخ
سلام هدیه جوووونم خخخخخ.اونا نقاشیای منهرنگ کردنش با علی بود فقط شکلات چوبی کار علی بود
رویــــا
24 مرداد 94 10:43
سلام مامانی گلم ..وای چه نقاشی هایییییییی عمو پورنگ بدونه اون شکلیه خودشو به چند روش رایج مملکت میکشه شوخیدم گلم ولی خداییش نقاشیهات عالی هستن.. علی جونم جایزه هات مبارکت باشه خاله... راستی مامانی وقت کردی یه منو فارسی رو علی نصب کن اخه دختر کوچولوی منم یه مدتیه داره یه حرفهایی میزنه که اصلا توی هیچ کتابی نه نوشته شده و نه خونده شد قرار شده ببرم یه منو فارسی بزنم تا از زبون چینی به فارسی برگردهمن میزنم خوب بود ادرس میدم شما هم ببر قربونشون بشم که شیرینی زندگیمون هستن و وجودشون به زندگیمون جون داده عزیزم من اپم
مامان علی آقا
پاسخ
سلام عزیزم خخخخخخخ.آره واقعا باید نقاشیم ایمیل کنم براش حتما اگه از نصب راضی بودین بگو منم ببرم علی رو آره واقعا که شیرینن چشم گلم همین الان میام
مامان الی...
25 مرداد 94 13:03
سلام مامان زینب. جایزه ها مبارکه. علی گفت برای علی شما بنویسم: منم عین همین دفتر نقاشی رو دارم. دستت درد نکنه مثل دفتر نقاشی من خریدی، اسم تو هم علیه اسم منم علی.
مامان علی آقا
پاسخ
سلام الی جونم ای جانم فدای علی ناز کلی بارونش کن از طرف من چقدر خوب که هم اسم هم دفتراتون مثل همه علی جووووونم