بابا محسنبابا محسن، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره
مامان زینبمامان زینب، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره
یکی شدنمونیکی شدنمون، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
آشیونه پرمهرمونآشیونه پرمهرمون، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره
مرد کوچولوی ما علی مرد کوچولوی ما علی ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره
ثبت خاطرات علی آقاثبت خاطرات علی آقا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

بهونه زندگی(علی)

👨‍👩‍👦زندگی زیباست وقتی ما سه تا کنار هم باشیم👨‍👩‍👦

پارک شهر

1394/5/15 14:24
نویسنده : مامان علی آقا
606 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند مامانی

                          خوبی فدات شم؟

عزیزم دیشب(۱۴/مرداد/۴شنبه) هم بابایی مهربووونت ما رو برد بیرون که حوصلمون سر نره. دیشب رفتیم پارک شهر.کلی بازی کردی اول تاب بازی اینقدر بازی کردی که خودت گفتی بسه بریم سرسره

بعد هم رفتی سرسره بازی یه آقا پسر گلی اونجا بود که شما رو کمک میکرد یا حواسش بود که کسی حلت ندهو

دستش درد نکنه.محبت

بعد کلی سرسره بازی کردن رفتم یکم دور بزنیم داخل پارک .

 علی جووووون و بابای نازنینش

اول میگفت برم پیش آب عکس بالایی منم بردمش روی این صندلیا گفتم بیا تاب بخور.

کلی خوشش اومد از این صندلی های متحرک و کلی تاب خورد.

سمت راست تصویر به بابایی میگی حالا تابم بدهخندونک

بعدش هم کلی بدو بدو کرد ی با،بابا محسن گل.

تا اومدیم خونه ۲۳:۳۰ بود.

پسندها (2)

نظرات (5)

هدیه
15 مرداد 94 17:41
به به همیشه به گردش و شادی امیدوارم همیشه کانون گرم خانوادتون پر از شادی و مملو از عشق و الطاف الهی باشه که قطعا هم هست
مامان علی آقا
پاسخ
ممنون هدیه گلم.انشااله ممنون از دعاهای زیبات گلم
فاطمه^فائزه
15 مرداد 94 19:49
همیشه به خوش گذرونی و تفریح وای از این صندلی تابی
مامان علی آقا
پاسخ
ممنون جیگرا آره صندلیاش خیلی حال میده
مامان مبینا
19 مرداد 94 20:23
ایشالله همیشه خوش باشین زینب جون
مامان علی آقا
پاسخ
ممنون خانومی خیلی لطف داری گلم
زینب
20 مرداد 94 19:03
سلام زینب جان عزیزم . حالت خوبه علی کوچولو خوبه. دلم برات خییییبلی تنگ شده همینطور برای همه دوستای وبلاگیم مدتی بلاگفا خراب بود .والان که درست شده میگن اگه پست جدید بزاریم وبلاگ بهم میریزه. نسخه ماهک رو بعضی وسایلشو آماده کردم ولی هنوز مصرف نکردم . چون دکتر جدیدم کلی دارو داده نمیتونم همزمان داروهارو بخورم . شاید بعد از پایان داروهام نسخه ماهک رو شروع کردم تا ببینم خدا چی میخواد . توی نی نی وبلاگ یه وب جدید درست کردم بهم سر بزن
مامان علی آقا
پاسخ
سلام خانومی خدا رو شکر گلم نگرانت بودم.همش میگفتم نکنه نا امید شدی. عزیزم اوم م وبت پست هات خوندم نظرم گذاشتم. خوشحالم دوباره از حالت خبر دارم گلم
زینب
25 مرداد 94 23:06
ممنون که بهم سر زدی. زینب جون
مامان علی آقا
پاسخ
فدات گلم .وظیفمه