بابا محسنبابا محسن، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
مامان زینبمامان زینب، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
یکی شدنمونیکی شدنمون، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
آشیونه پرمهرمونآشیونه پرمهرمون، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره
مرد کوچولوی ما علی مرد کوچولوی ما علی ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره
ثبت خاطرات علی آقاثبت خاطرات علی آقا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

بهونه زندگی(علی)

👨‍👩‍👦زندگی زیباست وقتی ما سه تا کنار هم باشیم👨‍👩‍👦

لباس خواب علی

1393/11/23 1:10
نویسنده : مامان علی آقا
440 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه

علی آقای ما شب وقتی میخوابه نمیذاره روش پتو بمونه برای همین منم مجبور میشم ۳ تا لباس(یه رکابی،یه آستین بلند و یه بافت)و۲تا شلوار تن گل مامان کنم تا سرما نخوره خندونک

اوایل علی همکاری نمیکرد که من از همسرم محسن مایه میذاشتم و میگم اگه نپوشی تن بابای میکنم تعجبخندونک

علی هم بلافاصله میومد و میذاشت لباساش رو تنش کنم.

                              و این شد بازی علی قبل خواب

صبح هم لباسش رو در نمیاره از ترس اینکه باباش بیاد بگیره تن کنهسوال تا بهش میگم بذار در بیارم بریم داخل گشوی لباسات قایمش کنم تا شب دو باره بابایی بیاد بگه:تی تی منه

الان چند وقته علی هر روز صبح مکالمه خودش و باباش رو هنگام در آوردن لباسا از تنش تعریف میکنه

میگه:تی تی در بیارم بد شب بابایی اومد بگه(صداش رو کلفت میکنه و میگه)تی تی منه

بعد من بگم: تی تی منه

بعد بابایی بگه:تی تی منه بدش تی تیمو

بعد تو سریع تی تیمو تن میکنی

بعد من بگم:پوشیدم دیگه برو فرداشب بیا

بعد بابایی بگه:ای بابا هر شب هم میگی برو فرداشب بیا

پسندها (5)

نظرات (4)

مامان علی
23 بهمن 93 9:28
ای جااانم مکالمه پدر و پسری سر پوشیدن لباس خیلی جالب بود چه کار خوبی میکنی لباس اضافه تنش میکنی
مامان علی آقا
پاسخ
ممنون خانومی.آره قبلا همش با استرس میخوابیدم اما الان دیگه میدونم بدون پتوهم گرم میمونه
فاطمه & فائزه
23 بهمن 93 17:51
خخخخخخخخخخخخ
مامان محمد طاها
25 بهمن 93 11:39
خدا علی جونو براتون حفظ کنه با این شیرین زبونی هاش
مامان علی آقا
پاسخ
ممنون گلم ممنون