بابا محسنبابا محسن، تا این لحظه: 40 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره
مامان زینبمامان زینب، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره
یکی شدنمونیکی شدنمون، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره
آشیونه پرمهرمونآشیونه پرمهرمون، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره
مرد کوچولوی ما علی مرد کوچولوی ما علی ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره
ثبت خاطرات علی آقاثبت خاطرات علی آقا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

بهونه زندگی(علی)

👨‍👩‍👦زندگی زیباست وقتی ما سه تا کنار هم باشیم👨‍👩‍👦

فضول شدن علی مردان خان

1393/10/30 15:40
نویسنده : مامان علی آقا
437 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزه پیش که داشتم سیب زمینی رنده میکردم دیدی و گفتی منم رنده کنم اول خواستم بهت ندم اما یاد حرف های مشاور ها افتادم که میگن بذارید بچها خودشون بعضی چیزا رو تجربه کنن.منم رنده کوچیک رو بایه دونه خیار شور کوچیک بهت دادم رندش کردی اما روی لباساتتعجبنه داخل ظرف.تا ۲۹/دی ماه (دیروز) رنده رو که شسته بودم گذاشته بودم که خشک شه بعدش جمعش کنم رو دیدی گفتی بده بعد رفتی سر یخچال که یه سیب بده رنده کنم(البته پریروز هم یه سیب رنده کردی برای همین یادت به سیب بود)منم بهت سیب و رنده رو دام که این بار به جای سیب دستت رو رنده کردیدلخوربعد گفتی دستم درد کرد اومدم ببینم چی شده که دیدم داره خون میاد و بردمت دستت رو شستم و چسب زدم برات که خیلی از چسب خوشت اومدآرامبعد سیبت رو پوست کردم و شما خوردیش.

(اون خیار شور و سیب قبلی رو هم یکمش رو رنده کرده بودی.هنوز یاد نداری که همش رو رنده کنی آخه برای سن شما زوده مامانیبوسبوس)

این عکسش

پسندها (1)

نظرات (4)

درآرزوی مادرشدن
30 دی 93 22:57
ممنون خداپسرنازت وحفظش کنه
دایی
2 بهمن 93 1:48
قربون شصت زخمی علی آقا مون برم من این پسرمون خداییش خیلی حرف گوش کن و نازه
مامان علی آقا
پاسخ
فدای دایی جونآخه بچه حلال زاده به دایی جونش میره
زینب
2 بهمن 93 20:16
چقدر جالب اسم منو همسرم هم زینب و محسن اگه خدا بهم یه پسر بده میخوام اسمشو بزارم رضا
مامان علی آقا
پاسخ
وای جه جالب خیلی باحاله.خوشحال شدم
مامان آینده
6 بهمن 93 14:10
علی آقا دیگه واقعا مرد شده دیگه تو کارای خونه میخواد به مامانیش کمک کنه آفرین به این پسر گل ولی باید مواظب دستاشم باشه اینم کم کم یاد میگیره
مامان علی آقا
پاسخ
آره خانومی همه کارا رو میگه بده خودم