بابا محسنبابا محسن، تا این لحظه: 40 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره
مامان زینبمامان زینب، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره
یکی شدنمونیکی شدنمون، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره
آشیونه پرمهرمونآشیونه پرمهرمون، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره
مرد کوچولوی ما علی مرد کوچولوی ما علی ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره
ثبت خاطرات علی آقاثبت خاطرات علی آقا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

بهونه زندگی(علی)

👨‍👩‍👦زندگی زیباست وقتی ما سه تا کنار هم باشیم👨‍👩‍👦

جایزه گاز نگرفتن!!!!!!

1393/10/21 19:11
نویسنده : مامان علی آقا
485 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر مامان اون روز که قرار بود بریم برات جایزه بگیریم مامانی مریض شد کارش به درمانگاه و سرم رسید که خدا رو شکر الان خوبم الان یه چند روزی میشه که جایزت رو برات گرفتیم.اما مامانی یکم تنبلی کرد تا الانخندونک

این جایزه خاله جون فاطمه بود

و اینم خودمون برات گرفتیم

کوچیکه میدونم اما آخه مشاورا همه میگن برای بچه جایزه بزرگ در نظر نگیرید کوچیک باشه اما بیشتر باشه

ماهم مامانی رعایت کردیم و به خاله جونم گفتم که لاک پشت ستاره ای رو بذاره برای تولدت و یه چیز کوچیک  بگیره که خاله جون هم پذیرفت

خیلی ماهی مامانی بوسبوس

پسندها (5)

نظرات (12)

montazer
22 دی 93 2:23
ای جووووووووووووووون دلم چه جایزه های خوشگلی مبارکش باشه ایشالا ...
درآرزوی مادرشدن
23 دی 93 8:43
ممنون خواهر
درآرزوی مادرشدن
23 دی 93 15:08
منم لینکت کردم
مامان علی آقا
پاسخ
همچنین من
مامان امیر عباس
24 دی 93 9:55
آفرین علی کوچولو که گاز نمیگیری میبوسمت گل پسر
مامان 3جوجه طلایی
25 دی 93 15:42
آفرین به این گل پسر و ممنون از مامانش که یه نکته هم به من یاد داد.
مامان علی آقا
پاسخ
قربون خالهفدات عزیزم
پرستو
25 دی 93 21:23
سلام عزیزم مرسی که به من سر میزنی و حال منو جویا میشی ، خوشحالم که دوست خوبی مثل شما دارم علی جون رو ببوس به جای من
مامان علی آقا
پاسخ
سلام خانومی وظیفمه جونم.چشم حتما اینم از طرف علی برا خاله جونش
مامان بردیا اریایی
26 دی 93 1:34
سلام عزیزم پسرتون فقط دوروز از بردیای من کوچیکتره خیلی نازه ماشالله خدا حفظش کنه
مامان علی آقا
پاسخ
سلام خانومی.پس پیشاپیش تولدش مبارک
مامان بردیا اریایی
27 دی 93 12:49
سلام ممنون که بهمون سر زدین خوشحالمون کردیننه گلم بردیا شیر خشک نمیخوره و فقط شیر خودم رو خورده و هنوز هم از شیر نگرفتمش
مامان علی آقا
پاسخ
پس کی میخوای از شیر بگیریش؟طرح از شیر گرفتن علی رو بخون برای علی که جواب داد از یک مشاور گرفتمش
مامان بردیا اریایی
27 دی 93 12:50
تولد علی جون هم مبارک پیشاپیش
محمد
28 دی 93 8:50
سلام، با مطلب "راهکارهایی جهانی برای لاغر شدن" بروزم ... منتظرتونم.
مریم
28 دی 93 13:57
عزیزم. مبارکش باشه دیگه وقتی میام به وبلاگهاتون سر میزنم فقط غصه هام زیاد میشه. ببخش که دیر به دیر میام دوستم
مامان علی آقا
پاسخ
فدای قلبت نیا عزیزم من ناراحت نمیشم خودم بهت سر میزنم
مامان آینده
6 بهمن 93 14:03
چه جایزه های خوشگلی همه شون مبارک علی جون باشه
مامان علی آقا
پاسخ
مرسی خاله ی مهربون و ممنون که بهمون سر میزنی