بابا محسنبابا محسن، تا این لحظه: 40 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
مامان زینبمامان زینب، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره
یکی شدنمونیکی شدنمون، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره
آشیونه پرمهرمونآشیونه پرمهرمون، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره
مرد کوچولوی ما علی مرد کوچولوی ما علی ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره
ثبت خاطرات علی آقاثبت خاطرات علی آقا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

بهونه زندگی(علی)

👨‍👩‍👦زندگی زیباست وقتی ما سه تا کنار هم باشیم👨‍👩‍👦

در نبود این مدت

1394/10/20 15:56
نویسنده : مامان علی آقا
687 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست جووونای گلللللمحبت

   دلم تنگ شده بود براتون

                                     بیاین بریم ادامه مطلب

   

این مدت وقت نکردم بیام وب

برای همین کلی مطلب هست که سعی میکنم مختصر و مفید بگمخندونک

اول از همه ۱۰/دی یعنی۵ شنبه شب رفتیم خونه دوست مامانی شام

و شماهم با علیرضا بازی کردین البته یکمی هم دعوا ولی به خیر گذشت ایندفعه شما اصلا مقصر نبودی گل پسر

اینم عکس شما و علیرضا خان شیطووووووون

جمعه(۱۱/دی)

بابایی یه کبوتر داشت مغازش که جفتش رو دزدیده بودن برای همین گفت که تنها نمونه کبوتر  ببریمش امامزاده عبدا... شما پرش بدی که رفتیم

اینم عکسش

   

اون روز کارتون پاره میکردی که به ذهنت رسید بکنیش چسب زخم میگی پام درد میکنه بچشبون به پام تا خوب بشه بعد یه زمان کوتاه میکنی و میگی خوب شد

   

شبا برای اینکه وقت کشی کنی برای خوابیدن میگی برم آب بخورم میگم برو صندلیت رو میزاری بعد نگه میکنی کدو مدل لیوان آماده و دم دستت نیست بعد میشینی روی صندلیت تا ما متوجه بشیم بعد میگی اون لیوان میخوامراضی

    دیگه منم شب قبل دراز کشیدن برای خواب از هر سه مدل لیوان میزارم کنار ظرف شور تا بهانه ای نداشته باشیگیج

     اینم سندش

    

۱۵/دی (سه شنبه)

با ماشین حاج بابا هم شما رفتی دکتر برای دندونات که معاینه بشه هم بابایی

از دکتر بابایی چوب بستنی گرفتی

  

منتظر بودیم تا نوبت دکتر خودت بشه با یه دختر گل همبازی شدی که اسمش گلسا بود.

بعد گلسا نوبت ما شد رفتیم داخل دکتر طبق روال همیشه این همون پسر گلی نیست که صداش در نمیاد؟

منم کلی ذوق میگم بله

وایشون هم کلی قربون صدقت میرن که علی آقا خیلی مرده اصلا نمیتونم فراموشش کنم

و گفتن بذاق دهنت اسیدیش زیاده ممکنه چسبی که به دندونات زدن حل کنه گفتن اگه شل شد ببریم چسب بزنن براتون اینم جایزه ای که دادن بهت

   

بعد رفتیم خونه حاج بابا اونجا خاله محدثه گفت چه خبر

بعد تو میگی پیش دکتر بایه دختر دوست شدم اسمش گل(بعد یه مکس)گل فروش(دوباره مکس) دیگه یادت نیومد اسمش رو همون گل فروش گفتی بودقه قهه

منم گفتم که اسمش گلسا بود.

اول من خودم رفتم دفترچه ها رو گذاشتم که زیاد معطل نشیم سر راه یه آقایی بادکنک میفروخت هم قد خودش بادش کرده بود منم ۳تا خریرم

    

البته ما که هنوز به باد کردن به اون زیادی نرسیدیم خنده

خلاصه شب اول بابایی آبیه رو برات باد کرد فردا ناهار من قرمه بار گذاشته بودم شما هم داشتی بازی میکردی با بادکنکت که رفت داخل آشپزخونه افتاد روی ظرف خورش و بعد ترکید

شما هم ترسیدی و گریه کردی بغلت کردم که ترس تو دلت نمونه و بعد بردمت یکی دیگه بهت بدم که خودت سبر رو انتخاب کردی.

رفتم باد کنم میگی باد نکن باز میفته تو غذا منم گفتم باشه من خاموش کردم بعد بازی کن که قبول کردی.

اینجا هم نمیدونم داری چه بلایی سر خونه میاری  فقط یه قسمت میگی حلیم دارم درست میکنمبغل

  

 

 

 

این مدته هم مامانی حسابی هنرمند شده از بیسکوییت تا پاستیل،کیک های مختلف،ژله تزریقی و... گرفته تااا......

خلاصه دارم همه چیز رو امتحان میکنم

تا بابا میگه بریم یه چیز برات بخرم میگم بریم لوازم قنادیخندونک

انشااله که رازی باشین

خوب دیگه ممنون از همراهی تمام دوستای گلمبوسبای بای

پسندها (11)

نظرات (9)

مامان امیر علی
21 دی 94 12:05
ماشاالله به علی آقا ماشاالله به مامان هنرمند و کدبانو
مامان علی آقا
پاسخ
ممنون دوست خوب و همیشگی
مامانی
21 دی 94 14:02
سلام به دوست خوبم نمیدونم چرااین روزها اینقدرکم سرمیزنم به وبلاگم قربون علی آقابرم که مثل محمدیاسین هرروزداره آقاترمیشه دوست خوش ذوق من طرز تهیه بیسکوئیت وپاستیلم بهمون یادبدید
مامان علی آقا
پاسخ
سلام گلم خوبین. حق هم دارین با دوتا بچه کارتون سخت میشه حتما گلم میفرستم براتون
آبجی نگار
22 دی 94 11:00
سلام مهربونم ماداریم میریم راستش این روزااصلا میترسم بیاموپست بزارم بربه وب بوی بهشت مخپحجوب بانو میفهمی چه ادم بیشعوری تونی نی بلاگ بوده
مامان علی آقا
پاسخ
سلام نگار جان چه داستانی شده همه وبا تو زرد در اومدن چرا خوب
مامان حلما
22 دی 94 15:30
سلام گلم نمیدونم منم اینجارو دوس داشتم هم شما دوستای گل رو ولی خوب چی بگم یکم مردد شدم انشاالله بهتر میشم نه یکی از بچه ها فهمیده بود تو اینسنا دیده بود بچه خیالی نیکو رو امد گفت اون بچه اصلا ایرانی نیست بزرگتره از الانشه یه بچیه ترکیه ای هستش این شد که بقیه هم فهمیدم تو وب مامان یکتا نوشته
مامان علی آقا
پاسخ
انشااله زودتر همه چیز,رو فراموش کنی و روال برگرده به حالت اولیه ممنون از توضیح های کاملت گلم
ⓕⓐⓣⓔⓜⓔ★ⓕⓐⓔⓩⓔ
23 دی 94 8:26
عکسا عالی بود آفرین به علی گل و مامان هنرمندش خسته نباشین
مامان علی آقا
پاسخ
ممنون گلم لطف دارین
مرضیه
26 دی 94 15:48
ماشاءالله به علی جون که اینقدر صبور آقاست خوش به سعادتتون دیگه وقتشه براش یه همبازی بیارین. ارشیا هم عاشق پهن کردن پتو و ملحفه و دستمال هرچی که گیرش بیاد و خونه را فرش می کنه ولی بهش پتوی بزرگ نمیدم با پتوی خودش مشغوله. چه با حوصله من که دیگه حوصله عکس گرفتن را هم ندارم. چه با سلیقه منم دلم لک زده برای آشپزی از روی حوصله.
مامان علی آقا
پاسخ
وای وای نگوووووهمبازی نهههههه وقتی صبح بیدار شدیم پتو رو گرفت عزیز دلم شما که حق هم دارین حوصله عکس نداشته باشی انشااله بزرگ بشن فرشته هات بعد حسابی آشپزی کن.منکه تازه کارم
【p】【a】【r】【y】【a】
28 دی 94 19:48
(¯`•.•´¯) (¯`•.•´¯) *`•.¸(¯`•.•´¯)¸.•´ ¤ º° ¤`•.¸.•´ ¤ º° ¤ Love It! •.¸¸.•´¯`•.¸¸.☆♡ ╬♥═╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ســــلام خوبــــــی گلـــــم مرســی بهم سرزدی ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ منتـــظــر حــــضـــور گرمت تو وبلاگم هستم ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ♥´¨) ¸.-´¸.-♥´¨) ¸.-♥¨) (¸.-´ (¸.-` ♥♥´¨) ♥.-´¯`-.- ♥☆(◕‿◕)♡☆•.¸¸.•´¯`•.¸¸.✿ *`•.¸(¯`•.•´¯)¸.•´ ♡ ♡ ¤ º° ¤`•.¸.•´ ¤ º° ¤
مامان علی آقا
پاسخ
سلام عزیزم چششم حتما
هدیه
30 دی 94 0:15
سلام زینب جان خوبی ؟ حال علی کوچولو ما چطوره خوبه ان شالله ؟ ببخشید دیر بهتون سرمی زنم واقعا حالم خوب نبود یه مدت نیومدم به وبم سربزنم و اومدم دیدم که برام کامنت گذاشتی که واقعا ممنونم همین کامنتای شما واقعا برام یه نوع دلگرمی هستش و ممنونم عزیزم همیشه به شادی و از خداوند می خوام که زندگی همیشه بروفق مرادتون باشه و خوش و خرم باشید
مامان علی آقا
پاسخ
سلام هدیه گلم دلم تنگ شده برات. علی هگ خوبه فدات شم ممنون از محبتت.
مامان زهرا جون
7 بهمن 94 13:34
عزیزم علی آقا یه مرده واسه خودش.مامان هنرمند و کدبانو جای ما رو هم خالی کن
مامان علی آقا
پاسخ
فدای تو گلم بفرمایید در خدمتیم