بابا محسنبابا محسن، تا این لحظه: 40 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره
مامان زینبمامان زینب، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره
یکی شدنمونیکی شدنمون، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره
آشیونه پرمهرمونآشیونه پرمهرمون، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره
مرد کوچولوی ما علی مرد کوچولوی ما علی ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره
ثبت خاطرات علی آقاثبت خاطرات علی آقا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

بهونه زندگی(علی)

👨‍👩‍👦زندگی زیباست وقتی ما سه تا کنار هم باشیم👨‍👩‍👦

گل پسرم

1394/8/18 15:19
نویسنده : مامان علی آقا
706 بازدید
اشتراک گذاری

بعد برنامه کمدین های خندوانه

من تو خونه شدم............

              فکر میکنید من چی صدا میکنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

                                                                                    ننه علیمتفکرخنده

             همسرم هم بابای علی

                                                 علی هم که دیگه در نقش خود علی

این وسط فقط سر من کلاه رفت

                  

علی امروز صبح که از خواب بیدار شد میگه مامانی این ماشین عروسه اومد داخل حیاطمونسوالخنده

بعد میگه اون خانوما (دستش رو میبره جلو دهنش و صدا در میاره و دستش رو هی میزنه به دهنش)

             

همین الان یهویی کیکم سوخت گریهگریهگریه

سرم به وب نویسی گرم شدخجالت

               

داخل کانال عمو پورنگ ایشون ویدیو ضبط میکنن میزارن

بعد با بچه ها صحبت میکنن

که مثلا بابا زنگ زد گفت پسر خوبی بودی و.....

بعد گفته بودن شب زود بخوابید

علی رو گفتم بدو بریم دستشویی بخوابیم گفت :نه

گفتم :عموپورنگ گفته شب زود بوابید

اومد که بریم هواسرد شده گفتم کلاه سرت کن

میگه عمو پورنگ نگفت کلاه سرکنسکوت

گفت فقط زود بخوابید و زود بیدار بشین

میگم خوب گفت که به حرف پدر مادر گوش کنید منم مادرتم میگم کلاه سرکن

بعد میگه نه شما مادر نیستیسوالشما مامانیسکوت

میگم خوب مادر همون مامان ؤپدر هم همون بابا

میگه نه

شما مامانی ؤبابا محسنم باباییهراضی

خداییش بچه ۲و۹ ما چطور مخ ما رو کار گرفته

هیچی دیگه رفتم صفحه اینستای عمو پورنگ گفتم این دفعه بگو مامانی و بابایی

بنده خدا هم همون روز یه ویدیو گذاشت گفت مامان و باباخندونک

                 

دیشب خونه مامانم داشتیم سبزی سالمون رو تمیز میکردیم آبجیم هم با علی بازی میکرد

بعد داداشم رفت داخل حیاط سر ماشین بابام

علی هم به خاطر اینکه بتونه بره به آبجیم میگه

شما دخترین من نباید زیاد با شما بازی کنم

باید برم با دایی محمد بازی کنم

آبجیمتعجب

علیزیبا

کار زشتخندونک

و ماخندهخندهخندهخنده

                  

این عکس هم برای دیروز که باباش از سرکار اومد من علی رو برده بودم کوچه بازی کنه که باباش هم اومد من اومدم تا ناهار آماده کنم باباش هم براش گل درست کرد و آوردن داخل خونه

     

خوب دیگه کیکم سوخت حرفام  رو هم فراموش کردم.

من برم ببینم چه میشه کرد با این کیک سوختهخندونکبای بایبای بای

پسندها (9)

نظرات (8)

انسی
20 آبان 94 0:13
وای که چه ملوسکی داری!!!
مامان علی آقا
پاسخ
ممنون گلم خییییلی لطف داری بهمون
محجوب بانو
20 آبان 94 0:43
سلام عزیزم خیلی ممنون که پیشمون اومدی مهربون، خیلی خوشحالمون کردی گلـــــــــــــــــــــــــــــــــــم باز هم منتظر حضور سبزتون هستیم انشالله خدای مهربون همیشه عزیزاتون رو براتون حفظ کنه
مامان علی آقا
پاسخ
سلام به روی ماهت ممنون گلم چشم بازم میام و خانومی لینک شدی ایشااله سادات گل هم سالم بیاد بغلتون
مامان حلما
20 آبان 94 1:22
ای علی شیطون بلا حالا نباید با دخترا بازی کنی اخی کلی زحمت کیک سوخته
مامان علی آقا
پاسخ
آره واقعا بچم از همین الان رعایت میکنه آره واقعا حیف شد اما خدا رو شکر خیلی بد نشود روش کندم بقیش عالی بود فقط خشگل نبود
فــــاطـــــمه ^فـــــائـــــزه
20 آبان 94 9:15
وای کیکه سوخت فدای سرتون ایول به علی کوشولو ببین بچه چه مچ گیری میکنه
مامان علی آقا
پاسخ
آره دیگه سوخت آره واقعا فدای سر وب علی جونم عرضشش رو داشت مچ؟اونم چه مچی
هدیه
20 آبان 94 19:33
سلام زینب جان به به چه گل پسری ناز خیلی با مزه بود حرفاش و کلی خندیدم و واقعا موندم این وروجکا خداییش چطور می تونن این حرفا رو بزنن بچه هم بچه های قدیم مراقب خودتون باشید
مامان علی آقا
پاسخ
سلام فدات شم ممنون گلم آره خداییش گاهی آدم هنگ میکنه از دست این بچه ها ولا منم فکر نکنم بچه های قدیم اینجوری بودن
انسی
22 آبان 94 20:31
امروزم اومدم خبری از اخبار وروجک بازی های علی نازنازی نیست؟؟؟؟
مامان علی آقا
پاسخ
سلام گلم ممنون از معرفت و لطفت به دو علت این چند روز علی تب کرد نشود بیام و اینکه زدم بلوتوث لپ تاپ پاک کردم نمیتونم عکس بفرستم خیییییییلی گلی پسر نازت ببووووووووووووووس
مامان زهراجون
25 آبان 94 14:53
سلام عزیزم چقد جیگر این علی آقا.انشالله که آقاتون میرن و به سلامت برمیگردن. چه زرنگه با دخترا بازی نمیکنه که بره بیرون! کیک برشته هم خوبه که! راستی عزاداری علی آقا هم فبول
مامان علی آقا
پاسخ
سلام گلم ممنون از لطف و دعاتون. آره دیگه پسر م از الان رعایت میکنه زیادی برشته بود قبول حق گلم
˙·٠•●♥مامان علی و ضحا ♥●•٠·˙
25 آبان 94 15:05
سلام دوست نازنینم کلی به شیرین کاریای پسملت خندیدم خدا برات نگهش داره راستی رمز به دستتون رسید؟ خصوصی رو چک کنید دوباره
مامان علی آقا
پاسخ
سلام خانومی ممنون گلم رمز دیدم حتما میام ببوسین فرشته های نازتون رو