بابا محسنبابا محسن، تا این لحظه: 40 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره
مامان زینبمامان زینب، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره
یکی شدنمونیکی شدنمون، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره
آشیونه پرمهرمونآشیونه پرمهرمون، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره
مرد کوچولوی ما علی مرد کوچولوی ما علی ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره
ثبت خاطرات علی آقاثبت خاطرات علی آقا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

بهونه زندگی(علی)

👨‍👩‍👦زندگی زیباست وقتی ما سه تا کنار هم باشیم👨‍👩‍👦

به خیر گذشت خدا رو شکر

1394/8/3 15:36
نویسنده : مامان علی آقا
633 بازدید
اشتراک گذاری

امروز ۳/آبان

صبح علی داشت عمو پورنگ نگاه میکرد که گفت مامان آچار ۱۰ بده ۳چرخم رو درست کنم

علیآرام

منتعجب

آچارخنده

من دوباره پرسیدم که شاید من اشتباه شنیدم دیدم نه کاملا درست شنیدمخندونک

هیچی دیگه دادم رفت سر ۳چرخش.

       

بعد کلی بازی در حال خوندن زیارت عاشورا بودم علی باز در جا باطری چراغ قوش رو باز کرد منم گفتم بده ببندم گفت نه

گفتم پس خودت ببند بازم گفت نه

منم رفتم بگیرم از دستش پرت کرد بعد یه دونه آروم زدم رو دستش به نشانه تنبیه.

دستم خورد آچار افتاد از داخل سبد جلو ۳ چرخش بعد پا شد آچار رو برداشت و پرت کرد

منم دلم حری ریخت

آخه علی چیزی پرت میکنه معمولا بالایی میندازه که به خودش میخوره یه لحظه گفتم اگه بخوره تو سرش که خدا رو هزار بار شکر جلویی پرت کرد

اما من دیگه نتونستم تحمل کنم و چندتا محکم زدمش و سرش داد کشیدم خجالتغمگینکه اگه میخورد تو سرت من چکار میکردم و بردمش داخل اتاق برق روشن کردم در بستم تا تنبیه بشه.

بعد هم خوابوندمش اما قصه نگفتم که بدونه کارش بد بود.

    اینم چراغ قوه و آچار

         

                     

یادتون هست گفتم علی دندونای پایینش میگه درد داره؟

بردیمش دکتر بعد معاینه معلوم شد مشکل دندون نیست خدا رو شکر.

یه آفت بزرگ پایین دندوناش زده بود که دکتر یه مقدار از مواد بیحسی شون داد گفت قبل غذا بزن براش تا بتونه غذا بخوره بعد هم گفت دورش۱۰ روزه.

بعد هم طبق روال همیشه جایزه

۳تا در کمد باز کرد و علی رو گفت خودت بردار.

علی اول همینجور نگاه میکرد بعد که ماهم گفتیمش رفت یه دونه که سرراست ترین بود رو برداشت

اینم عکسش(حباب ساز)کلی هم ذوق و بازی کردی عاشق حباب سازی

       

پسندها (5)

نظرات (5)

همراه رایانه
3 آبان 94 22:52
همراه رایانه پاسخگوی تلفنی سوالات ومشکلات رایانه ای، موبایل ،تبلت، لب تاپ و .. شماره تماس 9099070345 پاسخگویی به صورت شبانه روزی حتی ایام تعطیل WWW.POSHTYBAN.IR
مامان تازه کار
4 آبان 94 0:28
چقدر این حرکت خطرناکه که بچه ها وسیله های تو دستشون رو پرت میکنن. نمیدونم تو این سن طبیعیه یا به خاطر لجبازی؟ دور و برم زیاد دیدم، یکبارم قندشکن از کنار گوشم رد شد و خدا خیلی بهم رحم کرد!!!!
مامان علی آقا
پاسخ
واقعا خطر ناک علی. لج کنه پرت میکنه. و واقعا خدا بخیر گذروند وگرنه وایییییی قند شکنخدا رحم کرد. من که بلافاصله صدقه انذاختم
فــــاطـــــمه ^فـــــائـــــزه
4 آبان 94 18:05
ای وای من خدا رحم کرد جایزت مبارکت باشه علی جون
مامان علی آقا
پاسخ
آره واقعا خدا رحم کرد ممنون آبجی جونا
مامان مبینا
6 آبان 94 19:36
خدا واقعا رحم کرده خدا رو شکر چیزی نشده
مامان علی آقا
پاسخ
آره خدا رو هزار مرتبه شکر اتفاقی نیفتاد
مامان محمدطاها
13 آبان 94 19:10
خداروشکر بخیر گذشت
مامان علی آقا
پاسخ
آره واقعا