بابا محسنبابا محسن، تا این لحظه: 40 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره
مامان زینبمامان زینب، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره
یکی شدنمونیکی شدنمون، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره
آشیونه پرمهرمونآشیونه پرمهرمون، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره
مرد کوچولوی ما علی مرد کوچولوی ما علی ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره
ثبت خاطرات علی آقاثبت خاطرات علی آقا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

بهونه زندگی(علی)

👨‍👩‍👦زندگی زیباست وقتی ما سه تا کنار هم باشیم👨‍👩‍👦

دسته زنجیر زنی

1394/7/29 15:33
نویسنده : مامان علی آقا
589 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرممحبت

یادته که گفتم خاله محدثه شون رفتن مشهد؟

من بهشون سفارش زنجیر دادم برای شما که خاله جون هم زحمت کشیدن خریدن برات.

البته چند وقت پیش هم مادر جون یه دونه بهت داد که ایشااله بزرگ شدی میتونی از اون استفاده کنی.

خاله جونشون یک شنبه شب(۲۶/مهر)رسیدن ماهم دوشنبه شب بعد مراسم مسجد که البته فقط شما با مامان جون و حاج بابا رفتی.منم خونه مامانجونشون مشغول پخت رب انار بودم.

رفتیم خونشون و خاله جون هم سوغاتی های شما رو داد.

دست گلشون درد نکنه

     

                                             

و دیشب(۲۸/مهر،سه شنبه)شب هفتم ماه محرم(به نام حضرت علی اصغر) باباخره قسمت منم شد و همه باهم رفتیم مسجد شما با حاج بابا رفتین.

بعد مراسم و شام رفتین دسته که البته منم زودی خودم رسوندم که ازت عکس بگیرمخندونک

واقعا وقتی زنجیر میزدی از ته دلم خوشحال بودم برات بغل

بعد ۲تا کوچه زنجیر زدن دیگه خسته شده بودی و واقعا شلوغ شده بود شما هم که یه بار میرفتی وسط دسته یه بار جا میموندیدلخور منو حاج بابا همش هدایتت میکردیمبوس

بعد ۲ کوچه یه خونه ای شیر کاکائو دادن که من برداشتم برای شما و تا کوچه حاج باباشون دسته رو همراهی کردیم بعد هم رفتیم خونه حاج باباشون.

اینم زنجیر زدن شما

        

                                                  

چند وقته یاد گرفتی با دستاد تا ۵ بشماری

اینم مدرکشزیبا

         

                                           

الان باز دو روز که میگی دندونای پایینت درد دارهغمگینامروز نوبت گرفتم ببریمت دکتر ساعت۱۹:۳۰ (۴شنبه۲۹/مهر)

خوب دیگه فعلا من برم تا خوابی نمازم نخوندم هنوز.

راستی امروز هم روزه ام

شما رو که باردار بودم برای سلامتیت کلی نذر کردم.

۱۶هزارتا صلوات که هنوز چهلت تموم نشده بود فرستادم.

۳ سال روز حضرت علی اصغر روزه بگیرم.

۳ روز از ده روز اول محرم روزه بگیرم.

و کلی تیکه تیکه که الان یادم نیست که خدا رو شکر همش تموم شده فقط مونده سال دیگه هم روز هضرت علی اصغر روزه بگیرم.

                    خدا رو شکر که سالمی

                                                      خدا جووون ممنونتم

                      

پسندها (5)

نظرات (7)

مامان مبینا
29 مهر 94 17:25
افرین ب علی جون ایشالله امام حسین ع نگه دارش باشه روزه تون قبول باشه زینب جون
مامان علی آقا
پاسخ
ممنونم عزیز دلم ایشااله همه بچه ها زیر پرچم امام حسین بزرگ بشن قبول حق خانومی
فاطمه^فائزه
29 مهر 94 18:38
ای جانم قبول باشه علی جون اووووخ چ خوشگل هم زنجیر میزنه ای جون چ قشنگ با انگشتاش شمارش میکنه روزتون قبول باشه خانومی انشالله همیشه تن سالم و دل شاد داشته باشین
مامان علی آقا
پاسخ
ممنون دوست جووونا بابت توجهتون قبول حق عزیزم ایشااله
مامان زهرا جون
29 مهر 94 23:55
عزیزم قبول باشه. دست چپی هست علی آقا؟چه زنجیری میزه الهی علی اصغر نگهدارش باشه.سوغاتیات هم مبارک فداااات
مامان علی آقا
پاسخ
قبول حق إ دقت نکردم سر زنجیر چه نکته بین من خودم چپم علی هم بیشتر با چپ کار میکنه تا راست تا بزرگ بشه معلوم بشه کامل ممنون گلم
مامان رقیه
30 مهر 94 3:10
قبول باشه عزیزم توودعاهات ما رو فراموش نکن خانمی .
مامان علی آقا
پاسخ
ممنون گلم. چشم حتما شماهم ما رو فراموش نکن تو الان تو بهترین دورانی پاک پاک
مامان مبینا
30 مهر 94 23:49
زینب جون اپیدم
مامان علی آقا
پاسخ
به به حتما الان میام. اوووووومدم
انسی
1 آبان 94 12:34
ای جوووووووووووونم به این علی کوچولوی نازنینم چه زود شدی بچه هیأتی ناز نازی!!! قبول باشه زینب عزیزم ازیه همچین مامانی یه همچین پسر دوشتداشتنی هم انتظار میره!!! بوسش کردم از همینجا
مامان علی آقا
پاسخ
فدات عزیزم دلم. وای نگو اینجوریمیکشم خوبی از خودت گلم قبول حق باشه ممنون خانومی شماهم ببوس نازنین پسرت رو
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
3 آبان 94 15:29
آفرین به این مادر و پسر. انشاءالله همیشه در رکاب ائمه (ع) علی کوچولو یاد گرفته و مامان جونش یادش داده . آفرین به هر دو. انشاءالله دندوناش مشکلی نداشته باشه از وقتی که اون ماجراها را تعریف کردین منم روی دندونای بچه ها خیلی حساس شدم اما وقتی بهشون مسواک می دم به این راحتی نمی شه ازشون گرفت. روزتون قبول باشه. التماس دعای مخصوص.(صبر زیاد)
مامان علی آقا
پاسخ
ممنون عزیز دلم آره عزیزم من خودمم هرکی رو میبینم میگم مراقب دندونا باشن انشااله صبر ایوب بهت بده گلم