بابا محسنبابا محسن، تا این لحظه: 40 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره
مامان زینبمامان زینب، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره
یکی شدنمونیکی شدنمون، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره
آشیونه پرمهرمونآشیونه پرمهرمون، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره
مرد کوچولوی ما علی مرد کوچولوی ما علی ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره
ثبت خاطرات علی آقاثبت خاطرات علی آقا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

بهونه زندگی(علی)

👨‍👩‍👦زندگی زیباست وقتی ما سه تا کنار هم باشیم👨‍👩‍👦

چند تا عکس

1394/7/18 15:53
نویسنده : مامان علی آقا
520 بازدید
اشتراک گذاری

سلاممحبت

دیروز امام زاده عبداله گرگان(جمعه۱۷/مهر)

       

پا تو جواب مامان کردنمتفکر(خودت پا کردی بدن کمک)(۵شنبه۱۶/مهر)

        

خمیر بازی و مامان بهت یاد داد که چطور قالب بزنیچشمک(شنبه۱۸/مهر)

    

پسندها (6)

نظرات (7)

مینا بانو
19 مهر 94 14:41
سلام مهربون چقدر پسر نازی دارید شمااا خدا براتون حفظش کنه میخواستم اگه افتخار بدید عضوی از خونه ی بزرگ بانوان طلایی بشید.....اینجا خونه ی سبز خودتونه و زمینه های که خودتون دوست داشته باشید مطلب میزاریم..... که مهمترین نکتش اینه این یک سایت دسته جمعی هستش و همه میتونن از تجربیات همدیگه استفاده کنن با عضو شدن میتونید هم تو سایت و هم در تالار گفتمان مطلب بزارید واز مطالب دیگران استفاده کنید من الان آدرس وبت رو لینک کردم تو هم خونه ی جدیدت رو لینک کن فدات شم
مامان علی آقا
پاسخ
سلام عزیزم باعث افتخار چشم حتما
مامان الی...
20 مهر 94 10:49
خیـــــــــــــــــــــــلی عالی.
مامان علی آقا
پاسخ
فدات
زینب
20 مهر 94 14:52
سلام زینب جان حالتون خوبه.؟
مامان علی آقا
پاسخ
سلام به روی ماهت گلم خبری ازت نیست؟ خانومی کارت چی شد؟درست شد؟ ممنون که به یادم بودی خیلی دلم میخواست بیام وبت خبرت بگیرم اما گفتم شاید واقعا حوصله نداری
فاطمه^فائزه
20 مهر 94 15:21
ای جان چ قشنگ هم جوراب پا کرده آفرین
مامان علی آقا
پاسخ
ممنون عزیز جونا
مامان زهرا جون
20 مهر 94 17:06
عزیزم چه جورابی کشیده!!!خمیر مجسمه ان؟من با ارد درست میکنم
مامان علی آقا
پاسخ
خخخخخ آره عزیزم خمیر بازی که لوازم تحریریا دارنه بهش گفتم دهنش نزنه و بازیش تموم شد بیاد بشورم علی هم گوش میده.
مامان زهرا جون
21 مهر 94 23:07
آفرین به علی آقا
مامان علی آقا
پاسخ
ممنون خاله جوووون همیشه همراه
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
15 مرداد 98 1:51
راستی من شمارو دنبال کردم اگه دوست داشتین شماهم دنبال کنید ممنون💖💖
مامان علی آقا
پاسخ
ممنون عزیزم
چشم حتما