بابا محسنبابا محسن، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره
مامان زینبمامان زینب، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره
یکی شدنمونیکی شدنمون، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
آشیونه پرمهرمونآشیونه پرمهرمون، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره
مرد کوچولوی ما علی مرد کوچولوی ما علی ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره
ثبت خاطرات علی آقاثبت خاطرات علی آقا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

بهونه زندگی(علی)

👨‍👩‍👦زندگی زیباست وقتی ما سه تا کنار هم باشیم👨‍👩‍👦

سالروز ازدواج حضرت امیرالمومنین علی(ع) و حضرت فاطمه(س)

1394/6/24 17:00
نویسنده : مامان علی آقا
686 بازدید
اشتراک گذاری

۲۴/شهریور/۱۳۹۴

صبح ساعت۹:۲دقیقه خواب  بودم که احساس کردم همسر گرامی اومد خونه تا چشمام رو باز کردم دیدم داخل حیاط ولی خیلی سریع رفت.

شک کردم

برای همین با تلگرام براش پیام گذاشتم که اومدی خونه/یا من خواب دیدمخجالت(ساعت۹:۴)

که جواب داد:خونه؟سوالخواب دیدی.من سرکارم.

گفتم:آخه احساس کردم داخل حیاط دیدمت

بعد گفت حست درسته بیا من داخل حیاط نشستم

گفتم:خوب تو بیا

گفت:نه علی بیدار میشه بیا بیرون منو ببین

وای دیگه این که گفت ترسیدم یاد فیلم ترستاک افتادمخندونک

گفتم: لوس نشو دیگه بیا

گفت:بیا دیگه جون محسن بیا.

دیگه با هزار ترس و لرز پاشدم  فکر میکنید چی دیده باشم خوبه؟(ساعت۹:۱۴)

سریع اومدم بهش دوباره پیام دادم و کلی تشکر کردم

وا متن نامه واقعا دیووونم کرد.

                                                                   عاشقتم محسن جوووونم

بهم گفت ممنون بابت تموم زحمتایی که برای منو علی کشیدی

وای خدا زحمتای خودش که چند برابر منکه کار خواسی نکردم براش

بعد گفت

          امروز روز  عشق ما بچه شیعه هاست

       

 تبریک به همه

                   ایشااله همگی خوشبخت بشن

                                                   .    .          .                       به حق علی و فاطمه     

                                                                                                     

           

محسن جوووونم

                        از همینجا دوباره بهت میگم

                                                              دیووووونتم عششششششقم

محبتعکس محسن از طرف من به عشقممحبت

محبتعکس زینب از طرف عشقم به منمحبت

 

پسندها (4)

نظرات (5)

هدیه
25 شهریور 94 5:02
به به مبارکه چه سورپرایز قشنگی بهتون تبریک می گم و انشالله سالیان سال در سایه مرتضی علی و خانم فاطمه زهرا زندگی کنید
مامان علی آقا
پاسخ
ممنون هدیه جان ایشااله برای خودت
مامان زهرا جون
25 شهریور 94 11:27
وای چه جالب عشقتون مبارکتون باشه پابرجا.
مامان علی آقا
پاسخ
ممنونم خانومی خیلیییییی لطف داری گلم
مامان الی...
27 شهریور 94 15:18
عـــــــــــــــــــــالـــی بود.
مامان علی آقا
پاسخ
ممنون خانومی
مامان رقیه
2 مهر 94 10:04
وااااای عزیزم چه رمانتیییییییییییییک عشقتون پایدار گلم الهی همیشه به خوشی و سلامتی زندگی کنید
مامان علی آقا
پاسخ
ممنون کلم ایشااله یکی از بهترین دعا ها رو در حقمون کردیممنونتم
فاطمه^فائزه
8 مهر 94 10:40
مبارکتون باشه در کنار هم شاد و سلامت باشین
مامان علی آقا
پاسخ
ممنون عزیز دلم.ایشااله