بابا محسنبابا محسن، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره
مامان زینبمامان زینب، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره
یکی شدنمونیکی شدنمون، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
آشیونه پرمهرمونآشیونه پرمهرمون، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره
مرد کوچولوی ما علی مرد کوچولوی ما علی ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره
ثبت خاطرات علی آقاثبت خاطرات علی آقا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

بهونه زندگی(علی)

👨‍👩‍👦زندگی زیباست وقتی ما سه تا کنار هم باشیم👨‍👩‍👦

تولد بابای بهتر از جووووووووونم

1394/6/14 15:24
نویسنده : مامان علی آقا
724 بازدید
اشتراک گذاری

 

       

دوباره سلام ناز پسرم

۲۰ام شهریور تولد بابای گل گلابته

اما من نمیدونم چرا ۲۰ام نمیادسوال تا الان ۲ مرحله از سورپرایزهام رو لو دادم

لو دادن اول:کلی لباس تو خونگی گرفتم براس که همون از بازار اومدم دادم بهش۲ روزم نتونستم دندون رو جیگر بذارمخجالت

لو دادن دوم:برای محرمش یه لباس مشکی میخواستم بگیرم که بازم نتونستم دوووم بیارم ۲ روز پیش اون رو هم لو دادم و با خودش رفتیم خریدخندونک

وای دیگه نمیتونم

یکم دیگه بگذره بقیه رو هم لو میدم

خدایا کمکم کن تا آخر هفته تحمل کنم

جالبیش اینکه یه مقدار پول کم داشتم بعد مثلا نامحسوس از روی پولا برمیداشتم آخه ما کلا پول ها رو داخل یه کمدمون میذاریم دست فرد خاصی نیست

اون وقت بابایی یه بار که پولا رو داد بهم بذارم داخل همون کمد با خنده گفت باز نکه ببینم پولا کم شدها

باباییخنده

منتعجب

باباییخندونک

منراضی

خلاصه اصلا یاد ندارم نامحسوس پول بردارم

 

پسندها (6)

نظرات (10)

مامان راحله
14 شهریور 94 17:50
فــــاطـــــمه ^فـــــائـــــزه
14 شهریور 94 19:48
تولد همسریتون پیش پیش مبارک انشالله در کنار هم شاد و سرزنده باشین. ماشالله به سورپرایزتون همه رو لو دادین که
مامان علی آقا
پاسخ
ممنون گلم خیلی لطف دارین نمیدونم والا نمیتونم دیگه دست خودم نیست حالا برای بقیش دعا کن لو ندم خخخخخخ
مامان زهرا جون
15 شهریور 94 10:04
سلام گلم تولد عشقتون مبارک.خواهش میکنم زینب جون تو میتونی حداقل یکیش رو نگووووو
مامان علی آقا
پاسخ
ممنون سادات بزرگوار دعا کنید نمیدونم چرا نصبت به محسن آلو تو دهنم خیس نمیخوره هیچ وقت
مامان زهرا جون
16 شهریور 94 6:44
من خودمم همین طورم!هیچیم ازش مخفی نیس.خداییشم بیستم نمیاد دیر کرده!
مامان علی آقا
پاسخ
پس هم دردیم به سلامتی دیشبم سومیش رو لو دادم فقط مونده چهارمیش که آخریشه آره واقعا نمیاد اینقدر درگیر بیست بودم پانزده که تولد داداشم بود رو یادم رفت تا دیشب آخرشب یادم اومد
هدیه
16 شهریور 94 7:56
سلام زینب جان به به مبارکااااااااااااااااا باشه تولد همسرتون انشالله تنشون سالم و سایشون بالای سر زندگیتون باشه چه جالب خیلی باحال بود منم تا حدودی اینجوریم اما نه به شدتی که شما هستین راستی زینب جان ببخشید تو این مدت نتونستم بهتون سربزنم آخه مسافرت بودم و درگیریامم خیلی زیاد شده خلاصه شرمنده شما هم شدیم ا زاین به بعد سعی می کنم زود زود بهتون سربزنم دوست دارم مراقب خودت و کوچولوی نازت باش نازنینم
مامان علی آقا
پاسخ
سلام هدیه جونمفدات قلبم ایشااله همیشه خوش باشی و در گردش عزیزم این چه حرفیه شما لطف داری به ما آره واقعا من نصبت به محسن نمیتونم چیزی پنهان کنم دست خودم نیست خیلی مواقع میگم این یکی رو نمیگم باز سر دوساعت میگم. تازه دیشبم سومیش رو هم لو دادم.تا چهارمیش دیگه نمیدونم کی لو بدم خیالم راحت بشه
همراه رایانه
17 شهریور 94 14:28
همراه رایانه مرکز رفع مشکلات کامپیوتری پاسخگویی شبانه روزی به مشکلات رایانه,اینترنت و موبایل دارای کارشناسان مجرب شماره تماس با تلفن ثابت سراسر کشور : 9099070345 برای اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه کنید. www.poshtyban.ir
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
19 شهریور 94 12:56
سلام گلم مبارک باشه همیشه به تولد و شادی و همیشه سایشون بالای سرتون و دستتون توی دستشون. رمزت هم کار نمی کنه دوباره بفرست. رمز را هم خصوصی می فرستم. یکم هم امانت دار باش خوب . هم توی کادوها هم توی پولها
مامان علی آقا
پاسخ
سلام خانومی ممنون واقعا هر دفعه میبینم اسمت داخل نظرات هست کلی خوشحال میشم خخخخ دست خودم نیست یکی دیگه رو هم لو دادم فقط مونده یکی پولاهم نزریک مناسبتی میشه خیانت در امانت میکنم
آریا، مامانی و بابایی
20 شهریور 94 8:15
سلام دوست عزیز ممنون که بهمون سر زدین و نظر گذاشتین تولد همسری رو بهتون تبریک میگم انشاالله سایه شون بالای سرتون باشه همیشه
مامان علی آقا
پاسخ
سلام عزیزم.ممنون بابت تبریکتون تولد همسر شماهم مبارک ممنون از دعای زیباتون
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
21 شهریور 94 10:26
الهی فدای این همه صداقت بشم که نخود توی دهنت خیس نمی خوره البته منم همینطوریم برای همین این خصلتتون برام جالبه اما خوش به حال مردامون که خانومای صادقی دارن.
مامان علی آقا
پاسخ
ممنون عزیزم آره واقعا خوشبحال مرداشت تغریبا تموم خانوما صادق هستن برای همسراشون
مامان مبینا
23 شهریور 94 0:37
زینب جون خوشم میاد توی این موارد مثل همیم ک..... تازه من وقتی واسه اقای همسری ی چیز میخرم چ با مناسبت چ بی مناسبت همش خدا خدا میکنم زودی از اداره بیاد وبهش بدم همین ک داخل میکنه هنوز لباساش رو در نیاورده..... الان فکرشو میکنم خندم میگیره
مامان علی آقا
پاسخ
وای خدا ماچقدر زناهای خوبی هستیم برای شهرامون شما بدتر از من هستید به خودم امیدوار شدم خخخخخخ