بابا محسنبابا محسن، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره
مامان زینبمامان زینب، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره
یکی شدنمونیکی شدنمون، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
آشیونه پرمهرمونآشیونه پرمهرمون، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره
مرد کوچولوی ما علی مرد کوچولوی ما علی ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره
ثبت خاطرات علی آقاثبت خاطرات علی آقا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

بهونه زندگی(علی)

👨‍👩‍👦زندگی زیباست وقتی ما سه تا کنار هم باشیم👨‍👩‍👦

از بین رفتن ترس علی جوووونم

1394/5/26 14:45
نویسنده : مامان علی آقا
438 بازدید
اشتراک گذاری

یوهووووووووووووووووووووو

     یادتون هست گفتم علی بعد سوختن دستش با فشفشه کلا از وسایل تولد ترسیده بود؟

که برای تولد احسان پسرخالش با شمع تولد آشتی کرد

الان یه مدت بود که میگفت فشفشه میخوام.قول میدم گریه نکنم.

تا چند روز پیش براش خریدیم تا ۲روز میشوندمش بغلم و میدادم دستش البته خودمم نگه میداشتم اما الان ۲ روز میدم دست خودش فقط پیشش هستم. بعد بهش گفتم اگه از پایینش بگیری نمیسوزی.

علی هم بعد تموم شدن فش فشه میگه دیدی نسوختم اگه از اینجاش بگیرم نمیسوزم منم میگم بله. وکلی دست و جیغ و تولد تولد میخونیم.

البته هنوز یکم استرس رو داره.

واینکه این فشفشه هم۲جای فرش رو سوزانتغمگین.که دیگه باظرف میارمچشمک که البته فدای سر ناز پسر مامان و بابا

        امروز علی(۲۶/مرداد/۱۳۹۴)

      

پسندها (3)

نظرات (6)

مامان فندق
26 مرداد 94 15:04
اخخخیییی عزیزم فدای سرش زینب پسرت خیلی خووووشگله خیلییییییییی دوسش دارم .
مامان علی آقا
پاسخ
ممنون گلم. ماهم شما رو دوست داریم و البته منتظر عکس کوچولو
آنیتا
26 مرداد 94 15:15
الهى پسر ناناز دستت سوخته بوده من از بچگى از فشفشه ميترسم بوووووووووووووووس واسه على جون
مامان علی آقا
پاسخ
آره آنیتا جان یه بار سوخته بود که دیگه کلا میترسید که الان خدا رو شکر بهتر شدع خخخخخخخ یعنی هنوزم میترسی؟
آبجی نگار
26 مرداد 94 20:16
یه چیزی میگم بهم نخندین من ازفشفشه میترسم
مامان علی آقا
پاسخ
خخخخخخخ واقعا نمیشه نخندید.شرمنده
مامان زهرا جون
27 مرداد 94 6:05
سلام آفرین به علی آقا.دیدی فشفشه ترس نداره هیشکی از فشفشه نمیترسه اصلا
مامان علی آقا
پاسخ
سلام عزیزم آره اصلا ترس نداره واقعا هیشکی نمیترسه،نمیدونم چرا علی میترسید
آبجی نگار
27 مرداد 94 10:14
من میگم میترسم شمامیخندی
مامان علی آقا
پاسخ
بیا با علی روزی یه دونه فشفشه بهت بدم برا دست بزنیم که توهم ترست بریزه
فاطمه^فائزه
28 مرداد 94 20:55
هووووووووووووورا علی شجاع آفرین بر تووووووووووووووو
مامان علی آقا
پاسخ
ممنونننننننننن