بابا محسنبابا محسن، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره
مامان زینبمامان زینب، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره
یکی شدنمونیکی شدنمون، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
آشیونه پرمهرمونآشیونه پرمهرمون، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره
مرد کوچولوی ما علی مرد کوچولوی ما علی ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره
ثبت خاطرات علی آقاثبت خاطرات علی آقا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

بهونه زندگی(علی)

👨‍👩‍👦زندگی زیباست وقتی ما سه تا کنار هم باشیم👨‍👩‍👦

خواب دیدن علی

1394/5/13 15:09
نویسنده : مامان علی آقا
468 بازدید
اشتراک گذاری

یک شنبه ۱۱/مرداد

بابای علی که از سرکار اومد علی خواب بود برای اینکه باز گریه نکنه بیدارش کردم که بره در باز کنه اما انگار داشت خواب میدیدبغل

بیدارش کردم گفتم پاشو برو در رو برای بابایی باز کن

از جاش بلند شد و نشست و گفت منکه همش رو خوردم

من گفتم:چی همش خوردی برو در باز کن برا بابایی

اما بیتوجه به در گفت همون که بود بخورم همش خوردم به شما ندادم

دیگه باباش هم اومد بغلش گرفت علی رو دست باباش خوابش برد که البته زودهم بیدار شد

فدای خواب نازت بشه مادربوس

ما که متوجه نشدیم چی خواب دید.باباش اذیتش میکرد میگفت من خوردی؟علی هم میگفت:بلهخندونک

پسندها (2)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

آنیتا
13 مرداد 94 18:43
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
مامان علی آقا
پاسخ
سلام خانومی لطف کردی امودی وب علی آقای ما. اومدم عزیزم
آنیتا
14 مرداد 94 9:39
خصوصی داری عزیزززززززززم
مامان علی آقا
پاسخ
فدات گلم. چشم
★ مامان نیکو ★
14 مرداد 94 23:10
ای جووونم حتما خواب خوراکی های خوشمزه دیده
مامان علی آقا
پاسخ
خخخخ حتما دیگه
مامان نازی (گل پسرم امیر مهدی )
14 مرداد 94 23:58
به به علی اقا چطوره ؟ دلم واسش تنگ شده بود
مامان علی آقا
پاسخ
فدات نازی جان علیم خوبه.دیگه حسابی مرد شده برای خودش
مامان زهرا جون
15 مرداد 94 1:01
آخی طفلی !چه ناز خوابیده.الهی همیشه خوابای خوشمزه ببینی
مامان علی آقا
پاسخ
فدات گلم. ایشااله
مامان (معصومه)
15 مرداد 94 2:11
این علی آقای ما هم که فقط تو فکر خوردنه ای شکمو
مامان علی آقا
پاسخ
علی دیگه
فاطمه^فائزه
15 مرداد 94 19:54
اوووووووووووووووووخی ای جانم
مامان علی آقا
پاسخ
فدات خاله جوووونا