بابا محسنبابا محسن، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
مامان زینبمامان زینب، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره
یکی شدنمونیکی شدنمون، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره
آشیونه پرمهرمونآشیونه پرمهرمون، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره
مرد کوچولوی ما علی مرد کوچولوی ما علی ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره
ثبت خاطرات علی آقاثبت خاطرات علی آقا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

بهونه زندگی(علی)

👨‍👩‍👦زندگی زیباست وقتی ما سه تا کنار هم باشیم👨‍👩‍👦

فلکه بسیج

1394/5/13 15:03
نویسنده : مامان علی آقا
488 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای گلمحبت

دیروز غروب بابای علی بهش قول داد که بهش کباب بده.برای همین ساعت های ۹ونیم آماده شدیم که بریم کباب بگیریم و بریم تپه نورالشهدا جای همیشگی مون.وسطای راه بودیم که من فلکه بسیج رو به همسرم پیشنهاد کردم(برای تنوع)همسرم هم پذیرفت و مسیر عوض کردیم.اول رفتیم کبابی سرحدی ۳سیخ کباب گرفتیم(آخه قبل قول دادن به علی من شامم رو آماده کرده بودم و خوردیم)رفتیم سمت فلکه(فلکه بسیج بزرگترین فلکه گرگان خیلی بزرگه داخل فلکه رستوران هم داره).

خیلی با صفا بود کلی علی با،باباش توپ بازی کرد تا بالاخره توپ گم کردن اومدن نشستن بعد خوردن چای و کباب ۳تایی رفتیم یکمی راه بریم فقط نصف فلکه رو دور زدیم و عکس گرفتیم.

این هم نماد فلکه و هم بالاش رستوران گردان داره.

ساعت ۱۱ونیم راهی خونه شدیم علی اصلا دلش نبود بریم خونه گفتم اگه پسر خوبی باشی بریم خونه بهت کیم میدم.گفت من پسر بدیمخندونک.بعد باباش گفت باشه تو پسر بدی بهت کیم نمیدیم منم گفتم پس خودمون میخوریم ما بابا و مامان خوبی بودیمچشمکدیگه گفت منم پسر خوبیم و راهی خونه شدیم.کیم که خورد. خاموشی زدیم بخوابه اما نمیخوابید آخه ظهرش تا۶ خواب بود.

رفته صندلیش رو آورده نشسته که من به باباش گفتم برق روشن کنه ازش عکس بگیرم.چشماش خواب داشت اما نمیخوابید.می گفت خواب چشام رفته.خسته

خلاصه دیگه۲ بود که خوابید.

      

گلچین عکسای علی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان زهرا جون
15 مرداد 94 0:57
عزیزم حسابی بهش خوش گذشته خوابش پریده!دست باباجون درد نکنه که همش علی آقا رو میبرن گردش و دوردور
مامان علی آقا
پاسخ
نمیدونم علی اوج خوابشم باشه میگه نخوابیم.بعد به زور که درازش میدم تا بخوابه اول از همه میخوابه وروجک آره واقعا باباش هم حسابی گل کاسته براش.خدا خیرش بده
فاطمه^فائزه
15 مرداد 94 19:55
خواب چشام رفتهخخخخخ ای جان با این که خوابش میاد ولی سر حرفش وایستاده
مامان علی آقا
پاسخ
آره والا پسرم مرده سرش بره حرفش نمیره