بابا محسنبابا محسن، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره
مامان زینبمامان زینب، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره
یکی شدنمونیکی شدنمون، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه سن داره
آشیونه پرمهرمونآشیونه پرمهرمون، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره
مرد کوچولوی ما علی مرد کوچولوی ما علی ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
ثبت خاطرات علی آقاثبت خاطرات علی آقا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

بهونه زندگی(علی)

👨‍👩‍👦زندگی زیباست وقتی ما سه تا کنار هم باشیم👨‍👩‍👦

از علی

1394/4/24 15:57
نویسنده : مامان علی آقا
501 بازدید
اشتراک گذاری

علی تلفظ درستی داره فقط یه چیزایی رو مشکل داره

مثلا ک رو  ت تلفظ میکنه.مثل:توچولو

 ق،گ  رو هم د میگه.مثل:عمو دلام.

مارمولک رو میگه: مورمولک

چرغ قوه هم میگه:چراغ OBE

               

اینجا هم مثلا خودش داره این نقاشی رو میکشهخندونکتازه رنگش هم تموم میشه از پایین رنگ هم میگیره

                  

امام هارو تا ۶تا میگه اما گاهی جای امام دوم و سوم جابجا میگهبغل

                    

اون روز خونه مادرشوهرم چکمه دید گرفت پوشید بعد هرکاری کردم بیاد یه جای خلوت نیومد آخه بزرگه براش نمیتونست راه بره و زود هم درآوردشون.

              

سمت راست و چپ اول از راهنمایه موتور باباش یاد گرفت.علی شب دستم میگیره میخوابه چندشب پیش دست راستم دادم بهش گفت نه دست چپت رو می خوام دست راستت رو نمیخوام.تعجبخندونک

                 

دیروز هم گفتم یه بازی جدید کرده باشیم چیزایی که داخل دفترش کشیده بودم برش دادم بعد باهم رنگ گردیم بعد هم من چسب میزدم علی میچسبوند به دیوار.خندونک

                

پشته صحنه سریال عید مهران مدیری رو ضبط کرده بودم برا باباش علی هم دید بعد همش میگه:آبتاراش کن

یه قسمت سریال درد سرهای عظیم باهم دیدیم حالا همش میگه:ارسلان ارسلان ارسلان،چرا هی من میگم ارسلان تو میگی بله.مثل دیالگ فیلمخندونک

شبکه پویا خاله پیرزن نشون داد ضبط کردم براش بعد یه تیکه فیلم روباه به شیر همش میگه رئیس باباش هم به علی میگفت رئیس بعد علی گفت شما چی باباش گفت:منم کارگرم(روزها میگه کیم بخوریم میگم من روزه ام باشه شب)بعد میگه پس مامانی هم روزه.خندونک

الان علی رئیس خونه

باباش کارگر خونه

منم روزه دار خونه

                      

یه بار که گفت بیا کیم بخوریم من گفتم روزه اذان بشه بعد بعد یکم اذان ظهر شد بعد اومده میگه مامانی اذان شد؟گفتم بله اذان شد.میگه پس بیا کیم بخوریم.متفکر

منم گفتم باید اذان مغرب بشه بعد این اذان ظهره.یکم گذشت اومد میگه پس کی اذان مغرب میشه ما کیم بخوریمخنده(آخه علی نمیتونه تنها کیم بخوره همش آب میشه میریزه روی لباسش.بعد هی چی هم گفتم بستنی لیوانی بخور قبول نمیکرد و میگفت کیم)

               

دیشب میخواستم شیر کاکائو درست کنم گفت من پف فیل(پاپ کرن)میخوام منم درست کردم به باباشم گفتم همراهیش کن که باز پیش ما شیرموز میخوره حتما.بعد یکم که خوردن باباش گفت بقیش رو صبح بخور الان شیرکاکائو بخور گفت نه من شیرکاکائو نمیخورم.بعد باباشم داد که بخوره.بعد۵تا مونده میگه اینا باشه برا فردا من الان شیرکاکائو بخورممتفکر

               

 

          وای ببخشید دیگه خیلی طولانی شد آخه چند وقت ننوشته بودم زیاد شده بودنخجالت

 

پسندها (5)

نظرات (10)

مامان مبینا
25 تیر 94 1:28
خخخخخخخخخخ ماشالله علی جون خیلی بانمکه
مامان علی آقا
پاسخ
فدات خانومی
مامان مبینا
25 تیر 94 1:29
عزیزم جلو جلو عیدتون مبااااااااااااااااااااارک
مامان علی آقا
پاسخ
ممنون گلم همچنین عید شما
نگار
25 تیر 94 3:30
شیرینی توافق بین المللی گوارای وجود تان باد... بعد از گذشت ماه ها از مذاکرات ایران و 1+5 با هدایت رهبر معظم انقلاب و با تدابیر دولت و تلاش های مجدانه و خستگی ناپذیر وزیر امور خارجه و اعضای تیم هسته ای در نهایت توافق جامع هسته ای حاصل شد.این موفقیت بزرگ را به تمامی دوستان عزیزم من جمله علی کوچولو وخانواده تبریک می گویم.. امیداست روزهای بهتری در راه باشد. ان شاء الله!
مامان علی آقا
پاسخ
ممنون عزیزم. اما از دست دان داشته هات جشن و تبریک نداره.
همراه رایانه
25 تیر 94 9:29
همراه رایانه مرکزی شبانه روزی برای پاسخگویی به سوالات رایانه ای تماس از طریق خط ثابت با شماره تلفن : 9099070345 ادرس سایت : www.poshtyban.ir
مامان مبینا
25 تیر 94 16:03
زینب جون اپم
مامان علی آقا
پاسخ
چشم حتما میام
مامان الی...
25 تیر 94 16:43
داستانیه این علی ها... . خدا حفظش کنه.
مامان علی آقا
پاسخ
خخخخخخ آره والا ممنون خانومی
آبجی نگار
25 تیر 94 17:07
مطمئنا یک سری داشته هامون روازدست داده باشیم. که درعوض ازاین بیشترچیزی روازدست ندیم.
مامان علی آقا
پاسخ
نمیگم توافق بده که میگم جای جشن و تبریک نداره
مامان محمد طاها
25 تیر 94 19:37
قربون شیرین زبونیهای علی جون راستی اگه دوست داشتی رمزتونو بهمون بدبن
مامان علی آقا
پاسخ
فدات عزیزم گذاشتم خصوصی
مامان زهرا جون
25 تیر 94 22:49
سلام عزیزم علی مردان خان آفرین به این پیشرفت پسرم.پیکاسو میشی برا خودت گلم
مامان علی آقا
پاسخ
ممنون،عزیزم خخخخخخخ
فــــاطـــــمه ^فـــــائـــــزه
26 تیر 94 21:57
آفرین نقاش کوچولو ای جاااان نوش جان
مامان علی آقا
پاسخ
خخخخ بله دیگه پسرم هنرمنده بفرمایید