بابا محسنبابا محسن، تا این لحظه: 40 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره
مامان زینبمامان زینب، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره
یکی شدنمونیکی شدنمون، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره
آشیونه پرمهرمونآشیونه پرمهرمون، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره
مرد کوچولوی ما علی مرد کوچولوی ما علی ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره
ثبت خاطرات علی آقاثبت خاطرات علی آقا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

بهونه زندگی(علی)

👨‍👩‍👦زندگی زیباست وقتی ما سه تا کنار هم باشیم👨‍👩‍👦

همسرم،عشقم،ممنون

1393/11/5 3:33
نویسنده : مامان علی آقا
417 بازدید
اشتراک گذاری

زایمان من حسابی پرماجرا بود یادمه چند وقت قبل زایمانم یکی از دوستای همسرم بهش گفته بود خانوم منم دوست داشت طبیعی زایمان کنه اما وقتی درد کشید ترسید و با کلی سر و صدا بردنش برای سزارین وقتی محسنم این ماجرا رو برام تعریف کرد منم که عاشق زایمان طبیعی بودم بهش گفتم سر زایمانم دلت رو محکم کن(آخه همسرم خیلی دل نازکه و اصلا تحمل بیتابی و درد منو نداره)و اگه منم ازت خواستم که برم برای سزارین رضایت نده تا بتونم طبیعی.وای فقط خدا میدونه که بنده خدا این۲۸ ساعتی چی کشید.وقتی ناله و گریه ام رو دید حسابی بیتاب شده بود.خواهر شوهرم میگفت حسابی عصبی بود و اصلا هم غذا نمیخورد.الهی بمیرم براش که اینقدر ماه.محسن در کنار اینکه اینجوری اما اصلا نشون نمیده که چنین مردی باشه همه فکر میکردن که چقدر بیخیال باشه اصلا یادم نمیره بعد زایمانم هرکی که این ۲ روز محسن دیده بود اومده بود ملاقاتم اول از همه میامدن پیشم و میگفتم وای زینب محسن چقدر تو رو دوست دارهخندهاما من که خودم میدونستم محسن حتی تحمل یه ثانیه درد منو نداره و اینم که منو نبرد برای سزارین بخاطر دل من بود.

   محبتمحسنم،عشقم با تمام وجودم از خدای خوبم ممنونم که همسری چون تو به من دادمحبت

                                  محبتمحبتدوستت دارم همه ی هستی منمحبتمحبتمحبت

پسندها (7)

نظرات (3)

مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
5 بهمن 93 8:27
خوش به حالتون واقعا خوش به حالتون. البته همه مردا همسرانشون را دوست دارن و توی اون شرایط خیلی بهشون سخت می گذره اما خیلی ها هم هستن که ککشون هم نمی گذه. همیشه شاد باشین.
مامان علی آقا
پاسخ
ممنون گلم
مامان راحله
5 بهمن 93 13:57
آخی عزیزم . ان شالله خدا بهش سلامتی بده و همیشه سایه ش بالاسرتون باشه ... خوشبخت باشید دوستم
مامان علی آقا
پاسخ
ممنوم گلم
مامان امیر عباس
6 بهمن 93 19:03
ایشالله همیشه خونه ی عشقتون وسیع و روشن عزیزم
مامان علی آقا
پاسخ
ممنون گلم همچنین برای شما