بابا محسنبابا محسن، تا این لحظه: 40 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره
مامان زینبمامان زینب، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه سن داره
یکی شدنمونیکی شدنمون، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره
آشیونه پرمهرمونآشیونه پرمهرمون، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره
مرد کوچولوی ما علی مرد کوچولوی ما علی ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره
ثبت خاطرات علی آقاثبت خاطرات علی آقا، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

بهونه زندگی(علی)

👨‍👩‍👦زندگی زیباست وقتی ما سه تا کنار هم باشیم👨‍👩‍👦

کلاس قرآن و حرف ق

1396/4/23 1:55
نویسنده : مامان علی آقا
304 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از مدت ها که قرار بود ببرمت کلاس قرآن بالاخره ۲۱ام خرداد رفتیم کلاس قرآن سرخواجه هشتم

خدا رو شکر خیلی دوست داری کلاست رو و معلم مهربونی هم داری خانم زارعی

و اما شما حرف   ق   یا   غ   رو   د   تلفظ می کردی که صبح روز ۶ام تیر ماه برای اولین بار غ یا ق رو درست تلفظ کردی

فقط مونده حرف   ک    که  ت   تلفظ میکنی مثلا به کو کو میگی تو تو

البته بهت میگم بگو   ک   میتونی بگی ولی توی کلمه نمیتونی هنوز

پسندها (1)

نظرات (1)

زینب
24 تیر 96 11:20
سلام زینب گلی . مامان علی علی آقا خوبه؟ گفتی رضا . نمی دونم چرا این دفعه احساس میکنم اگه بچه بیاد دختره. حیف شد رضا نشد که بمونه. خواهر شوهرم حامله است میخواد اسم بچشو بزاره رضا فکر کنم هربار که صداش کنه من داغ دلم تازه بشه. فعلا که خدا داره دعاهای مارو برای کسی دیگه برآورده میکنه . تا ببینم بعدها چی میشه
مامان علی آقا
پاسخ
سلام عزیز دلم انشاا... دوقلو بیاری نمیدونم بخدا واقعا حکمت خدا در چیه نمیدونم عزیزم فقط ازش بخواه یه بچه سالم و صالح قسمتت بکنه دیدم اونایی رو که به زور از خدا بچه خواستم بچشون مریض دنیا اومده یا همون بچه بزرگ شده شده بلای جونشون که میگن کاش دنیا نیومده بود ولی واقعا سخته جای تو بودن درکت میکنم نه میتونم بهت بگم اشکال نداره فقط از خدا میخوام زوتر زودتر زودتر حاجت روا بشی اونم بایه آقا رضا ناز و دوست داشتی بحق خود آقاایشاا... قبل دنیا اومدن بچه خواهرشوهرت خودتم باردار بشی گلم