بابا محسنبابا محسن، تا این لحظه: 40 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره
مامان زینبمامان زینب، تا این لحظه: 31 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره
یکی شدنمونیکی شدنمون، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره
آشیونه پرمهرمونآشیونه پرمهرمون، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره
مرد کوچولوی ما علی مرد کوچولوی ما علی ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره
ثبت خاطرات علی آقاثبت خاطرات علی آقا، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

بهونه زندگی(علی)

👨‍👩‍👦زندگی زیباست وقتی ما سه تا کنار هم باشیم👨‍👩‍👦

نوروز۱۳۹۶ و تولد گل پسر

1396/1/18 3:28
نویسنده : مامان علی آقا
398 بازدید
اشتراک گذاری

پسر ۴ساله من سلام

 

از تولدت به بعد هرکاری میگیم نکن میگی من دیگه بزرگ شدم ۴ سالمهعینک

 بهمن که تولدی نگرفتیم بخاطر فوت دایی جان

فقط یه تولد کوچیک ۳ نفره

 

قرار بود تولد ۲۰ اسفند با سالگرد عروسیمون باشه که سفارشات شیرینی من شروع شد و نشد و افتاد به عید

هفت سین

چهارشنبه ۹ فرورین  اول ماه رجب شب لیلۀ الرغائب و ولادت امام محمدباقر

شب قبل کلی آهنگ تولد دانلود کردم و شب تولد حسابی شماها شاد شدین و کلی هر۴تاتون رقصیدین.شما.صبا و سجاد.احسان

همچی کار خودم تم و کیک

اولین بار با خمیرفوندانت کار کردم

 

طراحی از دایی جووون حسین

 

 

 

 

شام

 

اینم ساعت تولدت ۵ دقیقه بامداد که جاش قلب گذاشتم

 

میلاد حضرت امیرالمومنین مبارک عزیزم

امشب رفتیم اسباب بازی فروشی و به انتخاب خودت این رو خریدیم

و ۴تا کتاب کار هم من برات خریدم

اینم از عکسای شما با مجسمه های عید در گرگان

 

 

 

 

 

اینم از تبریک نی نی وبلاگ

شب سالگرد ازدواجمون رفتیم بیرون شام

برای تولد شماهم بعد ۱۵ ام دایی جان رفتیم رستوران لاله

امسال عید آنچنانی نداشتیم

از لباس های شماهم فراموش کردم عکس بگیرم

امشب هم بابایی بیمارستان پیش مامانشون هستن انشاا... هفته آینده میون کردکوی برای عمل قلب

 

چند ماه پیش شوهرخاله محدثه گفتن ۱۰ تا سوره یاد بگیر تا ماه رمضان بری مسجدشون بخونی جایزه بگیری  بعد چند روز پیش یه دفعه یادت اومد گفتی مامانی عمو میثم گفت بیا خونمون قرآن بخون ماه رمضون گفتم نه مامان مسجدشون بعد سوره هایی که یاد داشتی رو تمرین کردیم۶ تابا دعای فرج

حمد.توحید.کوثر.ناس.قدر  و دعای فرج

۱۳ بدر خونه بودیم هوا خیییلی سرد بود شام رفتیم خونه مامان جون یعنی مامان من

پسندها (4)

نظرات (4)

زینب
19 فروردین 96 11:49
آخیییییی چه جشن تولد بامزه ایی . چه ایده خوبی . کاش بشه منم یه روزی بتونم اجراش کنم
مامان علی آقا
پاسخ
سلام زینب عزیزم انشاا... به همین زودی یه تولد با کی ایده از مامان خلاق تو خونت برگذار کنی گلم
مامان امیر علی
29 فروردین 96 0:46
علی جان تولدت مبارک سال نو مبارک
مامان علی آقا
پاسخ
ممنون خاله جووون مهربون سال خوبی داشته باشین
نگار
6 اردیبهشت 96 15:15
منویادت میادزینب خانومی؟!! من آبجی رامینم:دی
مامان علی آقا
پاسخ
سلام قربونت مگه میشه یادم نیاد عزیییییزم دلم تنگ شده برات کجایی تو دختر
مامان زهرا جون
20 خرداد 96 23:32
عزیز دلم دیر اومدم ولی تولد گذشتت مبارک علی جووووون
مامان علی آقا
پاسخ
ممنون خاله جون گل گلاب مهم نیت عمله