بابا محسنبابا محسن، تا این لحظه: 40 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره
مامان زینبمامان زینب، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
یکی شدنمونیکی شدنمون، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره
آشیونه پرمهرمونآشیونه پرمهرمون، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره
مرد کوچولوی ما علی مرد کوچولوی ما علی ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره
ثبت خاطرات علی آقاثبت خاطرات علی آقا، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

بهونه زندگی(علی)

👨‍👩‍👦زندگی زیباست وقتی ما سه تا کنار هم باشیم👨‍👩‍👦

جدا خوابیدن

1395/2/27 15:04
نویسنده : مامان علی آقا
460 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقت میخوام محل خواب علی رو جدا کنم ولی منتظر هوا بودم که خوب بشه

تا دیشب یک شنبه ۲۶ /اردیبهشت برای اولین بار جدا خوابید گل پسر و اول عروسک شلمنش رو روشن کردم به قول خودش لاکپشت ستاره ای خوابید خواموش کردم و شب خواب روشن گذاشتم عروسک باب اسفنجیش رو هم دادم بهش

شب خوبی بود خدا رو شکر

اینم از خواب علی چند وقت پیش پا در هوا

الکی مپلا خوابه

پسندها (6)

نظرات (4)

مامان آنیسا
29 اردیبهشت 95 7:18
سلام و صد سلام به مامان زینب جون و علی آقای گل به به به این گل پسر که اینقدر راحت مستقل شد و دیگه جدا میخوابه
مامان علی آقا
پاسخ
سلام عزیز دلم ممنون گلم آنیسا جان ببوسسسسسسسس حساااااااابی
مامان حلما
6 خرداد 95 16:51
ای جان با مدهای خوابیدنت
مامان علی آقا
پاسخ
ممنون خانومی
نگار
7 خرداد 95 15:44
پارسال تابستون تصمیم داشتین علی جدابخوابه الان موفق شدین پیروزی بزرگوبهتون تبریک میگم
مامان علی آقا
پاسخ
آره نگارجان پارسال از کنار خودم خوابیدن جداش کردم اتاقش سرده و نمیتونستم جداش کنم چون اگه شب روش پتو نباشه سرما میخوره میترسم خواب برم روش باز بمونه.فدات گلم
بهنام
13 خرداد 95 10:58
ماشاا... خدا حفظش کنه.
مامان علی آقا
پاسخ
ممنون از شما