بابا محسنبابا محسن، تا این لحظه: 40 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره
مامان زینبمامان زینب، تا این لحظه: 31 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره
یکی شدنمونیکی شدنمون، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره
آشیونه پرمهرمونآشیونه پرمهرمون، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره
مرد کوچولوی ما علی مرد کوچولوی ما علی ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره
ثبت خاطرات علی آقاثبت خاطرات علی آقا، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

بهونه زندگی(علی)

👨‍👩‍👦زندگی زیباست وقتی ما سه تا کنار هم باشیم👨‍👩‍👦

فقط عکس

1395/2/4 15:49
نویسنده : مامان علی آقا
489 بازدید
اشتراک گذاری

یکشنبه ۲۲/فروردین بالاخره اون ۳تا بلیط رستورانی که خاله جون علی داده بود بهمون رو رفتیم.رستوران لاله

بلیط ها رو خالش به مناسبت تولد گل پسر داده بود

اینجا از رستوران اومدیم بیرون میگه من بلند کن ماه بگیرم

۳۱فروردین هم مامانم اینا با فامیل ها رفته بودن گنبد که یه تفنگ خریدن برای علی

پ.ن.۳تا تیر توپی داره دوتاش زیر کمد رفته همین یکی مونده خخخخخ

و مادرشوهرمم این شمشیر رو گرفت براش

اینم از برچسب ها و در اتاق علی که دارم خوشگلش میکنم تا علی رو کم کم جدا کنم و داخل اتاقش بخوابه

۵شنبه داشتیم صبحونه میخوردیم که دوستای علی برای اولین بار اودن در زدن که علی آقا میاد بازی جالبه از ما یاد گرفتن و علی آقا صداش میکنن ساعت۱۰:۴۰ دقیقه دوم اردیبهشت

اینجا هم مپلا تو خواب داره صبحونه میخوره

و بیدار

سلفی پدر و پسر

علی و لپ تاب و خوراکی.جمعه۳/اردیبهشت غروب

فوتبال در حیاط

دم نوش گل خرمالو و عسل برای سرفه های گل پسر شنبه ۴/اردیبهشت

علی و پستونک ۳۰ فروردین

پرش از مانع ۴/اردیبهشت شنبه

قایم کردن وسیله ای زیر این جعبه های آبی و جا بجا کردنشون و پیداکردن جعبه ایکه داخلش پیزی هست توسط علی

و این هم از ساخت پازلش

پسندها (6)

نظرات (6)

آرش
4 اردیبهشت 95 18:13
سلام به وبلاگ ما سر بزنید و لطفا به آردینآوینا کمک کنید تا در مسابقه دو قلوها برنده شند کد 477 را به 2122773438 پیامک کنید
مامان علی آقا
پاسخ
سلام چشم
مامان امیر علی
4 اردیبهشت 95 20:37
سلام مثل همیشه عالی
مامان علی آقا
پاسخ
سلام خانومی ممنون از لطفتون
هدیه
5 اردیبهشت 95 0:44
سلام عزیز دلمممممممممممممممم خوبی حال گل پسرت چطوره ماشالله چقدر ناز شده برای خودش خدا حفظش کنه
مامان علی آقا
پاسخ
سلام هدیه جاااان دوست گل خودم.خوبی فدات شم. ممنون گلم لطف داری
شاپرک مامی
23 اردیبهشت 95 17:11
ایشاله همیشه سالم باشی و برای مامان و بابا شیطون کنی علی اقا
مامان علی آقا
پاسخ
ممنون خاله جوووون
موتور برق
27 اردیبهشت 95 0:19
مطالب شما بسيار جذاب است، موفق و پيروز باشيد.
زینب
17 خرداد 95 12:33
سلام گلم . ممنون از دعای قشنگت. بله خواهرم طبیعی زایمان کرد. وقتی نی نی رو دیدم نه تنها گریه نکردم بلکه ایقدر خوشحال شدم و ذوق کردم که نگو . وقتی خونه بابامم همش بالای سر نی نی ام. همه میگن شبیه منه. خیلی دوستش دارم و تند تند دلم براش تنگ میشه
مامان علی آقا
پاسخ
الهی ایشاا... هرچه زودتر نی نی خودت آقا رضا گلللل