بابا محسنبابا محسن، تا این لحظه: 40 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره
مامان زینبمامان زینب، تا این لحظه: 31 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره
یکی شدنمونیکی شدنمون، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره
آشیونه پرمهرمونآشیونه پرمهرمون، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره
مرد کوچولوی ما علی مرد کوچولوی ما علی ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره
ثبت خاطرات علی آقاثبت خاطرات علی آقا، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

بهونه زندگی(علی)

👨‍👩‍👦زندگی زیباست وقتی ما سه تا کنار هم باشیم👨‍👩‍👦

عکس های جامونده این مدت

1394/11/3 14:29
نویسنده : مامان علی آقا
557 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

           

                                                                                    بیاین ادامه مطلب

این عکس برای جند روز پیش هست که هوا عالی شده بود و علی رو بردم کوچه که بازی کنه(دوشنبه۲۸/دی)

علی هم حسابی خاک بازی کرد و منم فقط نگاهخندونک

  

اینم یه چند شب قبل که با مداد پرتقال سوراخ کرد و بعد هم با جناب پدر راهی حموم شد

   

اینم همون بادکنک معروف که توانمون همین قدر بود دیگه نفس نرسوندخنده

   

 این هم چند نمونه از بازی با علی

ساخت پازل اعداد با زیر استکانی های بنده

  

شبیه هم ها رو بهم وصل کنه(حروف انگلیسی،حیوانات،شکل ها)همه رو هم عالی وصل کرد بدون اشتباهتشویقتشویق

  

ساخت آدم برفی با خمیر و پاشوندن برف توسط علی روی سر آدم برفی

  

و سیبیل گذاشتن برای علی جووونم

  

بستن کمر علی و یه طرف نخ رو من بگیرم بخوابم بعد علی فرار کنه من بیدار بشم بکشمش

فدای پسرم که وقتی میگفتم فرار نکنیا اگه میگفت باشه فرار نمیکرد و خودم میگفتم فرار کن دیگه اونم فرار میکرد.

پسرم وقتی قول مردونه بده روی حرفش هست.یا اگه چیزی رو بگم به کسی نگو به هیچ کس نمیگه

عاشششششششششششششششششششقتم مررررررررررد کوچولو

  اینجا خالش زنگ زد داره صحبت میکنه

   

وقتی مامان لباس عوض میکنه علی به شکل های مختلف نگاه نمیکنه

از اتاق بره بیرون

داخل کمد دیواری قایم میشه

میره زیر پتو

میره کنار حموم پست حوله ها و لباس های بنده

گل پسرم مرررررررررررررررررررررررررررررررررررررردبغل

   

بوسجانم به معصومانه خوابیدناتبوس

  

وقتی پدر پسر رو آماده کنه برای مهمونی بهتر از این نمیشه  لباس رو برعکس تن کرده

   

صبحانه امروز که تمام پسته هاش رو جمع کرد بعد هم با قاشق میخورد نوش جووووون

   

و در آخه گوشه ای ز کارای مامانخجالت

  

الان هم بابایی اومد سرکار زمین خوردن و دستشون درد میکرد و باد هم کردهگریهزودتر اومدن خونه.

شما هم همین الان بیدار شدیبوس

من برم خمیر با فلفل درست کنم برای دست بابایی توسیه یکی از دوستاشونبای بایبای بای

چندتا عکس دیگه امروز۵/بهمن

  دیروز برای شام با پسرم سیب زمنی رنده کردیممحبت

  

این هم نتیجش کتلت های شام مون

  

 و قبلش هم یه بازی کردیم که به نزرم سختش کردم باید فقط یه رامیکشیدم

علی روکشیدم با چند تا راه که گل پسر با مداد مسیر نشون بده به سمت خونه

باباش رو هم کشیدم علی راه محل کارش رو نشون بده

و خودم و علی رو کشیدم که بریم مغازه

بادست نشون میداد اما بامداد کج میرفت ولی برای بار اول خوب بودتشویق

  

 امروز هم یه بازی جدید از دوستم یاد گرفتم و انجام دادیم

علی کلی ذوق کردمحبت

  

با مداد زنگیاش دروازه درست کردم و چندتا کاغذ کوچیک رو هم مچاله کردم با نی فوت کردیم گل میزدیم

این هم نتیجشگریهکه فدای سر گل پسرمحبت

  

پسندها (4)

نظرات (8)

مامان علی کوچولو
6 بهمن 94 0:10
تولد تولد تولدت مبارک .ان شاالله صد وبیست ساله بشی عزیزم وصاحب اسمت نگهدارت باشه
مامان علی آقا
پاسخ
ممنون عزیز دلللللم. فدای محبتتون ممنون که به یادمون بودین کاش آدرس وبتون رو میذاشتین
آبجی نگار
6 بهمن 94 19:51
تولدت مبارک عشق کوچولوی من وای رامین بفهمه چی گفتم
مامان علی آقا
پاسخ
ممنون نگار جان خخخخ. رامین جووونه
آبجی نگار
6 بهمن 94 19:55
من ازاون بته جقه هامیخوام چیه؟؟
مامان علی آقا
پاسخ
چی متوجه نشدم کدوم میگی
آبجی نگار
6 بهمن 94 19:56
نه پس زینب خانم برپخودت باعلی خاک بازی کن خخخ
مامان علی آقا
پاسخ
خخخخ فکر کنم آخر برسه به اون راستی وب چه کردی آدرس وبت نیست چرا
فاطمه^فائزه
7 بهمن 94 9:31
سلاااااااام سلااااام تولدت مباااااااااااااااارک علی جون انشالله در کنار هم شاد و سرزنده باشین ماشالله به علی زرنگ و باهوش و سیبیلو آفرین مامان جانش عالی بود
مامان علی آقا
پاسخ
ممنون فدات شم در راستای کم کردن نت رفتم به سوی بازی های جدید
مامان زهرا جون
7 بهمن 94 13:48
سلام تولدعلی آقا مبارک انشالله صدو بیست ساله شه.آفرین به آقای باهوش.
مامان علی آقا
پاسخ
ممنون سادات جان تولد زهرا گلی هم مبارک
آبجی نگار
7 بهمن 94 19:34
وب جان رودلم نمیادحذف کنم هی میرم توش گزینه ی حذفوبزتم بازدلم نمیاد بته جقه هاازهمون مدل سنتیارومیگم روترمه اصفهانی هم هست
مامان علی آقا
پاسخ
کار خوبی میکنی حذف نکن آها
مامان علی کوچولو
8 بهمن 94 1:14
عزیزم من بودم اینم ادرسم
مامان علی آقا
پاسخ
فدات گلم شرمنده آدرس نداشت نشناختم